مهدی شیری می‌گوید الجیش حرفه‌ای بازی کرد و نفت را شکست داد.

به گزارش ایسنا، هافبک تیم فوتبال نفت ایران پس از شکست تیمش مقابل الجیش اظهار کرد: بازیکنان ما همه تلاش خود را انجام دادند. ما تیم حریف را آنالیز کرده بودیم اما آنها هم تیم خوبی بودند که بازیکنان خارجی خوبی در اختیار داشتند. امیدوارم در سال‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم و بتوانیم دوباره در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم.

او درباره اینکه کشورهای عرب برای بازید از ایران بهانه می‌گیرند، گفت: به هر حال این مشکلی است که ما همیشه با کشور عربستان داشته‌ایم و برای اولین بار نیست که این مسائل مطرح می‌شود. البته همه دیدند که قبل از بازی هم سرمربی الجیش گفت ایران شرایط خوبی برای ما فراهم کرده و هیچ مشکلی وجود ندارد. امیدوارم در آینده شاهد مطرح شدن این مسائل نباشیم.

مربی دروازه بان‌های نفت: می‌توانستیم الجیش را ببریم

محسن سیدی مربی دروازه‌بان‌های نفت تهران درباره این بازی گفت: بازی بسیار خوبی انجام شد. ما اصلا بازیکن خارجی نداشتیم و آنها از موقعیت‌هایشان به خوبی استفاده کردند. تیم الجیش کاملا حرفه‌ای بازی کرد ضمن اینکه بازیکنان خوبی در اختیار داشت. امیدواریم در بازی‌های لیگ روندمان بهتر شود و بتوانیم بار دیگر سهمیه آسیا را کسب کنیم.

او درباره حاشیه‌سازی کشورهای عربی برای بازی نکردن در ایران، گفت: اینها بازی‌های سیاسی است. ورزش این مسائل را از بین برده است و برادری و برابری را به همه ما یاد داده است. ما هر چقدر که جلوتر می‌رویم این بحث‌ها کمتر نمایان می شود و امیدوارم که کشورهای عربی هم دست از بهانه گیری بردارند.

سیدی در پایان درباره شرایط نفت در لیگ برتر گفت: متاسفانه لیگ برتر امسال هیچ روند مثبتی نداشته است و تعطیلی‌های طولانی مدت باعث شده تا تیم‌ها نتوانند روند ثابتی داشته باشند. هر زمان که تیم ما و بازیکنان به هماهنگی بیشتری می‌رسند لیگ تعطیل می شود و این اصلا خوب نیست. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم تا ما هم بتوانیم توانایی‌های خود را در لیگ نشان دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.