مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: درباره لژیونر شدنم منتظر تصمیم مسئولان باشگاه هستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید امیری پس از شکست ۲ بر صفر نفت مقابل الجیش قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: روی یک حادثه گل اول را دریافت کردیم و به دنبال جبران این گل بودیم که برای بار دوم دروازه‌مان باز شد. متأسفانه نتوانستیم به بازی برگردیم و شرمنده هواداران شدیم. ان‌شاءالله بتوانیم یک جای دیگر و یک زمان دیگر این شکست را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا امروز آخرین بازی‌اش را برای نفت انجام داده است؟»، گفت: فکر نمی‌کنم این‌گونه باشد. قرار بود موضوع به بعد از دیدار با الجیش موکول شود و منتظر تصمیم باشگاه هستم.

مهاجم نفت درباره واکنش ایران مقابل اتهاماتی که عربستانی‌ها مطرح کرده بودند، عنوان کرد: شرایطی در اینجا مهیا شد که عربستانی‌ها بفهمند ما با هیچ‌کس مشکل نداریم. بدون شک قطری‌ها فهمیده‌اند که با هیچ‌کس مشکل نداریم.

امیری درباره مشکلاتی که از سوی مدیرعامل باشگاه نفت تهران در خصوص برپایی اردوی این تیم مطرح شده است، گفت: تا رسیدم، شام خوردم و پس از آن نیز ناهار بود. اگر مشکلی بوده، شاید بین مدیران و سرپرست بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «تاکنون چقدر از مبلغ قرارداد بازیکنان نفت به آنها پرداخت شده است؟»، تصریح کرد: تا الان نزدیک به ۳۰ درصد از مبلغ قراردادمان را گرفته‌ایم.

مهاجم نفت در پایان با تکذیب اعتصاب بازیکنان این تیم گفت: این مسائل مالی برای همه تیم‌ها وجود دارد و گریبانگیر همه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.