سرمربی تیم فوتبال نفت ایران از تماشاگرانی که برای حمایت از این تیم به ورزشگاه آمده بودند، تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل الجیش قطر و عدم راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نمایندگی از مجموعه نفت از تماشاگران که به ورزشگاه آمده بودند، تشکر می‌کنم. آنها به رنگ‌ها توجه نکردند و تنها به حمایت از تیم نفت پرداختند. شرمنده این هواداران شدیم و متأسفیم که خستگی روی تن‌شان ماند.

مغلوب حرفه‌ای‌گری ستاره‌های الجیش شدیم وی افزود: از رسانه‌ها نیز که در دو سه روز گذشته برای حضور هواداران در ورزشگاه کمک کردند، تشکر می‌کنم. به لحاظ فنی، بازی پایاپای بود و ما به حرفه‌‌ای‌گری برخی از ستاره‌های حریف باختیم. تفاوت ما با الجیش تفاوت در حرفه‌ای‌گری ستاره‌های آنها بود. روند بازی برابر بود و می‌توانستیم به تساوی برسیم. چند موقعیت هم به دست آوردیم، اما از دست دادیم.

تفاوت نفت و الجیش در ستاره‌های حریف بود سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: به بازیکنانم گفته بودم که طبیعی است آنها خودشان را به زمین بزنند، ولی این تیم به نسبت سایر تیم‌های عربی کمتر وقت‌کشی می‌کرد. به تیم حریف تبریک می‌گویم و باید گفت که بردن نفت کار آسانی نیست. تأکید می‌کنم که تفاوت نفت با الجیش در ستاره‌های الجیش بود.

نمی‌توانم حرف‌های قنبرزاده را رد کنم منصوریان در خصوص مشکلات مالی نفت و اینکه منصور قنبرزاده گفته است بازیکنان نفت‌ هزینه شام شب گذشته را از جیب خودشان پرداخت کرده‌اند، گفت: امیدوارم این بنده خدا (اشاره به خبرنگار عربی در سالن کنفرانس) این صحبت‌ها را نشنود و مشغول کار کردن با آی‌پد خود باشد! نمی‌توانم حرف‌های مدیرمان را رد کنم، چرا که شرایط مالی سختی را پشت سر می‌گذاریم. همه مجموعه مدیریتی تیم شامل مدیریت ارشد باشگاه حرص تیم را می‌خورند که منابع مالی را فراهم کنند.

شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم وی ادامه داد: نمی‌خواهیم بار شکست را از لحاظ فنی جدا کنیم، اما در فوتبال دنیا اینها مثل زنجیر وصل هستند و معضلات روحی ایجاد می‌کنند. سال ۹۳ به مدت شش ماه ریاضت مالی کشیدیم، ولی امسال شرایط سختی را پشت سر می‌‌گذرانیم. در چنین شرایطی، مجبور شدیم ستاره‌های‌مان را بفروشیم و به باشگاه اعلام کرده‌ام که دو سه ستاره دیگر که از چین و قطر پیشنهاد دارند، بفروشند تا به لحاظ مالی به باشگاه کمک شود. اگر بخشی از پولم را بگیرم، قرارداد سال گذشته‌ام تسویه می‌شود و برای امسال دریافتی نداشته‌ام. فکر می‌کردم در سال جدید با توجه به اتفاقات خوب و مثبت سال گذشته، به سمت حمایت برویم ولی این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: به قنبرزاده اعلام کردم که چه شرایطی در تیم وجود دارد و نمی‌دانم ادامه مسیر چقدر سخت خواهد بود. انتظار می‌رود که بیست‌ونهم یا سی‌ام هر ماه بازیکنان پولی بگیرند، چون مسئولیت خانواده را برعهده دارند اما چنین اتفاقی نیفتاده و شرایط خیلی سخت است. امروز با وجود همه این اتفاقات می‌توانستیم به تساوی یا حتی پیروزی برسیم و چه خوب بود که اتفاقات خوب جلوتر می‌افتاد تا شکست امروز رقم نمی‌خورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.