سرمربی تیم فوتبال بارسلونا داستانی‌هایی که در خصوص جذب شدن بازیکنانش به سمت لیگ برتر پس از ورود گواردیولا به این لیگ شکل گرفته است را کم اهمیت دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال اعلام این خبر که پپ گواردیولا فصل آینده سرمربی منچسترسیتی خواهد بود، برخی رسانه‌ها شروع به گمانه‌زنی در خصوص احتمال کشیده شدن ستارگان بارسلونا به سمت لیگ برتر و ورزشگاه اتحاد کرده‌اند که آخرین آنها درباره سرخیو بوسکتس، هافبک دفاعی کاتالان‌ها بوده است، به خصوص که این بازیکن اسپانیایی اعتراف کرده همسرش و گواردیولا تنها کسانی هستند که می‌توانند او را برای ترک نیوکمپ متقاعد کنند.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا اما تأکید کرد که نگران این موضوع نیست و دوست قدیمی‌اش را برای کاتالان‌ها یک تهدید نمی‌بیند.

او گفت: من مربیگری گواردیولا در منچسترسیتی را برای بازیکنانم یک تهدید نمی‌بینم. داستانی که که درباره گواردیولا و بوسکتس وجود دارد هم به خود آنها مربوط می‌شود، نه لوئیس انریکه.

انریکه ادامه داد: بوسکتس در بازی برابر لوانته استراحت کرد چون او یکی از بازیکنانی است که در این فصل بیشترین دقایق حضور در میدان را داشته و نشان داده که برای ما چه بازیکن مهمی است. بوسکتس بازیکنی طراز اول است. من بیشتر از این از او تعریف نمی‌کنم، چون خودش می‌داند که چقدر برای تیم ما بازیکن مهمی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.