هافبک تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که این تیم با دو شکست وارد بحران نخواهد شد.

روزبه شاه‌علیدوست درمورد دو شکست اخیر سایپا بعد از شروع مجدد لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما مقابل پدیده خوب بازی نکردیم، ولی در بازی با استقلال خوزستان بدشانس بودیم و حق‌مان گرفتن سه امتیاز بود که باختیم. متأسفانه در بدترین زمان ممکن گل خوردیم و این درحالی بود که فرصت‌های گل سایپا به راحتی از دست رفت. امیدوارم در بازی بعد بدشانس نباشیم و این دو باخت را مقابل سپاهان جبران کنیم.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند سایپا با بحران مواجه شده است، خاطرنشان کرد: تیم ما با دو باخت وارد بحران نمی‌شود. اول فصل هم این شرایط را داشتیم، ولی توانستیم اوج بگیریم. فقط از این ناراحت هستیم که در بدترین زمان دو بار شکست خوردیم، چون تیم‌های بالای جدول امتیاز از دست دادند و می‌توانستیم یک سیر صعودی خوب در جدول داشته باشیم.

هافبک سایپا در مورد اینکه گفته می‌شود شاید مجید جلالی برکنار شود، خاطرنشان کرد: این مسائل به تصمیم مدیریت باشگاه مربوط می‌شود و من حق ندارم در مورد کادر فنی نظر بدهم. فقط امیدوارم از بازی بعدی دوباره نتایج خوبی بگیریم.

شاه‌علیدوست در پاسخ به این سؤال که کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی دارد، خاطرنشان کرد: امسال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و رقابت مدعیان خیلی فشرده است. نمی‌توان یک تیم را از پیش قهرمان دانست و شش هفت تیم شانس قهرمانی دارند. به نظر من در فصل جاری خوش‌شانسی یا بدشانسی، قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.