فؤاد انور دست به افشاگری زد و تمام مسئولان فدراسیون سعودی را متهم به قدرت طلبی و سیاسی‌کاری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آنکه عربستانی‌ها بهانه‌تراشی کردند و مدعی شدند برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به ایران نمی‌آیند، اتفاقات عجیبی در داخل فدراسیون عربستان رخ داد.

ابتدا برکناری چند مسئول بلند پایه به صورت اجباری که اعتراض شدید برخی از آنها را در پی داشت. حتی رئیس کمیته انضباطی این کشور به فیفا علیه فدراسیون عربستان شکایت کرد و آنها را متهم به سیاسی‌کاری کرد.

پس از این شکایت مسئول بلندپایه سعودی، موضوع تعلیق فوتبال عربستان مطرح شد زیرا اسناد  و مدارکی که این مسئول به فیفا علیه فدراسیون این کشور ارائه داده است اثبات می‌کند که فدراسیون این کشور کاملا سیاسی است.امروز فؤاد انور کاپیتان سابق تیم‌ملی عربستان افشاگری کرد و فدراسیون کشورش را به متهم کرد به تشویش و بی تدبیری که تنها برای قدرت به این فدراسیون آمدند. وی در مصاحبه با نشریه الجماهیر گفت: آینده فوتبال عربستان تاریک است زیرا فضای حاکم در فدراسیون اصلا به دنبال پیشرفت و اقدامات روبه جلو نیست!وی افزود: پس از آنکه عضو مجمع عمومی شدم، اوضاع بحرانی و مشوش که به فضای فدراسیون عربستان حاکم است من را غافلگیر کرد. در این فدراسیون چیزی جز شورش و جنگ‌های شخصی و دشمنی نیست! همه مسئولان هر کاری انجام می‌دهند تا منصبی را بدست بیاورند و هیچ اقدامی برای فوتبال انجام نمی‌شود.کاپیتان سابق تیم‌ملی عربستان در ادامه افشاگری‌هایش گفت: فدراسیون عربستان وضعیتش خیلی بد است. پس از آنکه مرا بعد از چند ماه عضویت در مجمع عمومی برکنار کردند این شرایط بدتر شد. با تمام وضوح می‌گویم در فدراسیون کاری برای فوتبال انجام نمی‌شود. زمانی که تمام کارهای مجمع را تعطیل می‌کنند و تمام اعضا مجمع را کنار می‌گذارند، نتیجه این حماقت این می‌شود که ما روز به روز پس رفت می‌کنیم.به گزارش فارس، با توجه به اظهارات کاپیتان سابق تیم‌ملی عربستان که عضو سابق مجمع عمومی فدراسیون بود مشخص می‌شود میان هیئت رئیسه و مجمع عمومی اختلاف زیادی وجود داشته است که هیئت رئیسه فدراسیون که دست نشانده‌آل سعود است آنها را کنار گذاشتند تا به راحتی کارهای خود را انجام دهند.با این افشاگری بار دیگر با اعتراف یک مسئول بلند پایه سعودی ثابت شد که این فدراسیون کاملا سیاسی است و بحران شدیدی برا آن حکم فرماست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.