سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در واکنش به اظهارات مسعود رضاییان، مدیرعامل سابق باشگاه نفت‌مسجدسلیمان، گفت: واقعا حرف رضاییان دروغ بزرگی است و می‌خواهد خودش را با این حرف‌ها، تبرئه و در مسجدسلیمان تشنج ایجاد کند.

فرزاد حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان، اظهارکرد: آقای رضاییان طی مصاحبه‌ای گفته است که من سال گذشته به او مراجعه کرده‌ام و گفته‌ام که یکی از اقوام خود را برای اسپانسری تیم می‌آورم، به شرطی که مکوندی را تغییر دهید که باید بگویم آقای رضاییان، من حتی یک بار هم برای گرفتن طلبم به شما مراجعه نکردم، چه برسد که برای آوردن اسپانسر و برکناری مکوندی به شما مراجعه کرده باشم.

وی افزود: مکوندی یکی از دوستان من است و در زمان بازیگری در تیم آبادان با یکدیگر هم‌بازی بودیم و او از نظر اخلاقی و فنی الگوی من بوده و هست. واقعا حرف رضاییان دروغ بزرگی است و می‌خواهد خودش را با این حرف‌ها، تبرئه و در مسجدسلیمان تشنج ایجاد کند و من و مکوندی را به جان هم بیاندازد.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: من ۱۴ فروردین‌ماه سال جاری، با آقای جلیلی، نماینده مسجدسلیمان جلسه‌ای داشتم که او به من گفت، رضاییان به من گفته است که اگر من را مدیرعامل کنید، برای باشگاه و تیم اسپانسر می‌آورم در حالی که او این کار را انجام نداد و تیم هم سقوط کرد.

وی خطاب به رضاییان، عنوان کرد: آقای رضاییان! شما نماینده شهر ما را گول زدید و این کار را انجام ندادید و خیانت بزرگی هم به مسجدسلیمان کردید. تعجب می‌کنم یک مدیرعامل بر چه اساسی این حرف را می‌زند؟ قرار بود با آمدن شما تیم نجات پیدا کند، در حالی که بدهی بسیاری برای باشگاه به جا گذاشتید و باید بگویم این حرف‌ها هیچ تاثیری در روند کار شما ندارد. شما به نماینده شهر ما قول دادید که تیم را در لیگ برتر حفظ کنید ولی عملی نشد.

حافظی تاکید کرد: مکوندی بزرگ و برادر من است و ما هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم، آقای رضاییان چطور می‌خواهید دوستی ما را با این صحبت‌ها به هم بزنید؟

وی در پایان عنوان کرد: آقای رضاییان اگر شما ثابت کنی که من این حرف‌ها را گفته‌ام، دیگر تا پایان عمرم مربیگری نخواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.