به گفته دروازه‌بان بانوی پیر شانس پیروزی این تیم مقابل قهرمان بوندس‌لیگای آلمان در لیگ قهرمانان اروپا پایین است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان‌لوئیجی بوفون در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اِی‌بی‌سی» آمریکا در خصوص بهترین و بدترین خاطرات دوران کودکی‌اش گفت: بهترین خاطره‌ام کسب اولین عنوان قهرمانی‌ اسکودتو با آنتونیو کونته پس از صعود از سری B به سری A بود. بدترین خاطره‌ام هم مربوط به شکست مقابل میلان در فینال لیگ قهرمانان می‌شود. داستان فینال فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا هم که مغلوب بارسلونا شدیم و از رسیدن به قهرمانی بازماندیم، کاملاً متفاوت است.

دروازه‌بان راه‌راه پوشان تورین که پیش از این اعلام کرده پس از جام جهانی ۲۰۱۸ به دوران حرفه‌ای خود پایان می‌دهد، عنوان کرد: دشوارترین دوران حرفه‌ای من هم بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۴ بود که با غلبه بر افسردگی‌، زندگی خودم را نجات دادم.

یوونتوس در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ‌های ۱۶ و ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ (۲۷ بهمن و ۴ اسفند) به ترتیب در دو بازی رفت‌و‌برگشت به مصاف بایرن‌مونیخ، قهرمان بوندس‌لیگای آلمان می‌رود.

وقتی از بوفون در مورد این بازی پرسیده شده، وی گفت: من انسانی واقع‌بین و صادق هستم. ما در تقابل با بایرن‌مونیخ ۲۰ تا ۲۵ درصد شانس رسیدن به پیروزی داریم و باید با سختکوشی شانس‌مان را به ۴۰ تا ۴۵ درصد افزایش دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «۵۴ میلیون یورویی که یوونتوس به شما پرداخت می‌کند، به نظرتان زیاد نیست؟» گفت: نه، در فوتبال چیزی که به فوتبالیست‌ها پرداخت می‌شود، درست است. اگر یووه به من ۵۴ میلیون یورو پرداخت کرده، حتماً ارزشش را داشته‌ام و از این بابت احساس غرور می‌کنم و خوشحالم.

دروازه‌بان ۳۷ ساله بانوی پیر این پرسش را که «رئال‌مادرید هیچگاه به شما پیشنهادی نداد؟» اینگونه پاسخ داد: رئال‌مادرید هرگز با من تماس نگرفت. اگر آنها بازیکنی را بخواهند آن را به خدمت می‌گیرند، هرچند همان موقع هم رئال ایکر کاسیاس را در درون دروازه داشت.

بوفون در پاسخ به این پرسش که «آیا شما بهترین دروازه‌بان تاریخ هستید؟» گفت: نمی‌توانم در این باره نظر بدهم.

بوفون در پایان در مورد اینکه چه زمانی بازنشسته می‌شود، اظهار داشت: من این فصل و دو فصل دیگر برای یووه بازی می‌کنم و پس از جام جهانی ۲۰۱۸ بازنشسته می‌شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.