بازیکن تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید اردن نمی‌تواند برای این تیم دردسرساز شود اما با یک پیروزی خوب می‌توانند روحیه تیم را بالا ببرند.

قدرت بهادری بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پس از مستقر شدن تیم در تاشکند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره مسابقه‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا اظهار کرد: برای نخستین بازی به مصاف اردن می‌رویم. اردنی تیمی است که تا به حال مقابل ما قرار نگرفته و می‌توانم بگویم که تیم‌هایی مانند امارات، اردن و... نمی‌توانند مقابل ایران عرض اندام کنند.

او اضافه کرد: ان‌شاءالله با یک پیروزی خوب و پرگل مقابل اردن به مصاف تیم‌های دیگر می‌رویم و از لحاظ روحی در وضعیت خوبی قرار می‌گیریم.

او همچنین در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌های گروه نسبت به تیم‌های دیگر قوی‌تر است، گفت: نمی‌توانم تیم‌ها را با یکدیگر مقایسه کنم اما این را می‌دانم که این تیم‌ها در سطح تیم ملی ایران نیستند و توان ایستادن مقابل ما را ندارند. عراق به نسبت تیم‌های دیگر گروه وضعیت بهتری دارد اما باز هم این تیم را رقیب‌مان حساب نمی‌کنم. تیم‌های ژاپن و تایلند رقیب جدی ما برای کسب قهرمانی هستند.

بهادری با اشاره به سومین حضورش در جام ملت‌های فوتسال آسیا گفت: در دو دوره قبلی نتوانسته‌ایم قهرمان شویم و یک مقام دومی و سومی را در کارنامه‌ام دارم. امیدوارم با قهرمانی در این دوره، به این مهم دست پیدا کنم. از طرفی می‌خواهم با بازی‌هایم به درد تیم ملی بخورم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.