داوید دخه‌آ که انتقالش به رئال مادرید در لحظات پایانی فصل نقل‌وانتقالات تابستان ۲۰۱۵ عملی نشد، قرار بوده که با قراردادی شش ساله به عضویت این تیم درآید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «فوتبال لیکس» که اخیراً اقدام به انتشار اسناد و مدارک مربوط به جزئیات قرارداد فوتبالیست‌هایی همچون مسعوت اوزیل، گرث بیل، آنتونی مارسیال و تونی کروس کرده، این بار جزئیات قرارداد داوید دخه‌آ با رئال مادرید را که در آخرین روز نقل‌وانتقالات تابستانی ۲۰۱۵ و به طرزی دراماتیک در آخرین لحظات منتفی شد، منتشر کرده است.

در آن مقطع هر دو باشگاه منچستریونایتد و رئال ‎مادرید یکدیگر را به کم‌کاری در عملی شدن انتقال این بازیکن از اولدترافورد به سانتیاگو برنابئو متهم کردند. قرار بود در توافقی که بین دو باشگاه صورت گرفته بود کیلور ناواس هم از رئال مادرید به منچستریونایتد بپیوندد.

بر اساس گزارش «فوتبال لیکس»، در قرارداد داوید دخه‌آ با رئال مادرید که به نوعی عملی نشد و ناکام ماند، آمده که دستمزد سالانه این دروازه‌بان اسپانیایی قرار بوده در رئال ۱۱ میلیون یورو باشد. همچنین وی با قراردادی شش ساله (تا سال ۲۰۲۱) قرار بوده به جمع کهکشانی‌ها ملحق شود. در کنار دستمزد ثابت، دخه‌آ قرار بوده به ازای هر عنوان قهرمانی، پاداش‌هایی هم دریافت کند.

«فوتبال لیکس» اعلام کرد به دلیل کیفیت پایین تصویر قرارداد و اسپانیایی بودنش، نمی‌شود پی به جزئیات بیشتر این قرارداد برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.