سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: همه ایرانی ها از ما انتظار قهرمانی دارند و این تنها هدف ماست و به چیزی غیر از این فکر نمی کنیم. نایب قهرمانی برای تیم فوتسال ایران پذیرفته نیست. 

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ایران در گروه B رقابتهای فوتسال قهرمانی آسیا با تیم های اردن، عراق و چین همگروه است. این رقابتها به میزبانی ازبکستان برگزار می شود.

ناظم الشریعه در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ژاپن سازمان گسترده ای دارد و بودجه فراوانی به فوتسال اختصاص داده و همین امر به آنها کمک کرده تا در دوره پیش به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند. ما هم استعدادها و بازیکنان خوبی داریم و فقط با هدف قهرمانی در مسابقات حضور پیدا کرده ایم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما لیگ قدرتمندی داریم و بازیکنان در این لیگ بخوبی آماده شده اند. علاوه بر این تیم ما همبستگی فوق العاده ای دارد اما اگر شما به پیشرفت بعضی از تیم های آسیایی نگاه کنید متوجه می شوید که این تورنمنت ویژه و منحصر به فرد خواهد بود.

ناظم الشریعه گفت: همه تیم های حاضر در این رقابتها به امید کسب نتیجه در اینجا حضور پیدا کرده اند. شما کشوری مثل ازبکستان را در نظر بگیرید که یک سال را صرف آماده سازی تیم خود کرده و هدفش کسب عنوان قهرمانی این رقابتهاست.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان بیان کرد: تیم فوتسال تایلند، جدول مسابقات دوستانه خوبی را پشت سر گذاشته و عراق هم از اردوی تمرینی به مسابقات می آید. چینی ها با تورنمنت چهارجانبه ای که با حضور تیم ما برگزار کردند نشان دادند برنامه خوبی برای پیشرفت دارند. اما مهم ترین چیز این است که ما اینجا شبیه به یک خانواده بزرگ هستیم و همه و همه برای دستیابی به یک هدف مشترک تلاش می کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.