سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید همه تماشاگران ایرانی از این تیم انتظار دارند و در واقع جایگاه دومی برای ملی‌پوشان ایران در جام ملت‌های آسیا قابل باور نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: برای کشوری که ۱۰ عنوان قهرمانی دارد، جایگاه دومی آسیا برای غیرقابل باور است.

به گزارش سایت AFC ایران و ژاپن با ۳ دوره عنوان قهرمانی دو کشوری هستند که بیشترین قهرمانی را در آسیا داشته‌اند.

ناظم‌الشریعه در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: همه تماشاگران ایرانی انتظار دارند با شرکت در این مسابقات بهترین باشیم. غیر از این هیچ نظری وجود ندارد و جایگاه دومی در واقع برای تیم ایران غیرقابل باور به نظر می‌رسد.

وی درباره تیم ژاپن، عنوان کرد: ژاپن ساختار خوبی دارد و بودجه زیادی را برای فوتسال هزینه کرده است که این موضوع به آنها کمک کرد تا در دو دوره قبلی این کشور قهرمان شود، اما ما هم تیم خوبی داریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به استعدادهای خوبی که در کشورمان وجود دارد، عنوان کرد: بازیکنان قدرتمندی داریم و با آنها می‌توانیم به هدفی که داریم در این مسابقات دست پیدا کنیم.

ایران در نخستین بازی خود باید مقابل اردن قرار بگیرد که این بازی روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

ناظم‌الشریعه همچنین با اشاره به لیگ قوی ایران در فوتسال خاطرنشان کرد: ما لیگ قوی و بازیکنان قدرتمندی داریم که در لیگ برای مسابقات آماده شده‌اند، علاوه براین تیم ما به وحدت و همدلی دست یافته است. اگر شما به روند پیشرفت سایر تیم‌های آسیایی نگاه کنید متوجه می‌شوید که این تورنمنت مسابقه‌ای است که کشورها در یک سطح قرار دارند.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: همه کشورها به دنبال بهترین نتیجه هستند و می‌بینید کشوری مانند ازبکستان که میزبانی این رقابت‌ها را برعهده دارد یک سال در اردوی آماده‌سازی بوده است. تایلند هم تیم خوبی است که دیدارهای تدارکاتی با کشورهای مختلف داشته، عراق در این کشور کمپی را برگزار کرده و چین هم تورنمنتی را برگزار کرد که ما هم در آن شرکت کردیم. این نشان می‌دهد کشورها برنامه خوبی برای حضور در این مسابقات دارند.

وی در پایان گفت: همه ما در اینجا یک خانواده هستیم و همه در این صحنه کار می‌کنند تا به هدفشان برسند.

جام ملت‌های آسیا با حضور ۱۶ تیم از فردا در تاشکند آغاز می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.