کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازوبند کاپیتانی مسئولیت را بیشتر می‌کند. البته در فولاد همه کاپیتان هستند و بازیکنان با شخصیتی داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امید خالدی پس از دو ماه مصدومیت در دیدار مقابل سپاهان به ترکیب اصلی تیمش بازگشت و بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

بازگشت خالدی به میدان با پیروزی مقابل سپاهان همراه شد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد وضعیت خودش و پیروزی مقابل فولاد صحبت‌های زیر را انجام داد:

فارس: بازی با سپاهان چطور بود؟

بازی خیلی خوبی بود. سپاهان بسیار منظم بازی می‌کرد و در مقابل ما بهتر از همیشه بودیم. واقعا فولاد واقعی را مقابل سپاهان مشاهده کردیم. ما در نیمه اول می‌توانستیم دو گل بزنیم اما این اتفاق نیفتاد و با تساوی به رختکن رفتیم. در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم و در نهایت هم یکی از توپ‌هایمان به گل تبدیل شد تا با سه امتیاز میدان را ترک کنیم. دیگر نتایج نیم فصل اول را فراموش کردیم و فقط به فکر کسب پیروزی‌ در دیدارهای آینده هستیم. می‌خواهیم بازهم خاطرات خوشی برای هواداران رقم بزنیم.

فارس: در این هفته‌ها حریفان مستقیمتان هم خوب نتیجه می‌گیرند؟

ما به این مسئله کاری نداریم. تلاش خودمان را می‌کنیم و فقط به فکر کسب پیروزی در دیدارهای پیش رو هستیم.

فارس: جو منفی که از سوی هواداران علیه تیم بود برطرف شده است؟

جو منفی علیه تیم نبود. هواداران همیشه به ما نگاه مثبتی داشتند و خدا را شکر با نتایجی که اخیرا کسب کردیم وضعیت بهتر هم شده است.

فارس: حضور بازیکنان جدید چقدر به موفقیت تیم کمک کرده است؟

واقعا خوب تمرین می‌کنیم. جو تیم بسیار مثبت شده است. همه بازیکنان با یکدیگر رابطه خوبی دارند و میزان رقابت در تیم افزایش پیدا کرده است.

فارس: برای اولین بار از ابتدای بازی بازوبند کاپیتانی را بر دست بستی. کاپیتانی چطور بود؟

تجربه واقعا خوبی بود. کاپیتانی مسئولیت را بالا می‌برد و نگاه را عوض می‌کند. خدا را شکر این تجربه با پیروزی همراه شد. البته همه بازیکنان ما کاپیتان هستند و این تشخیص مربی بود که من مقابل سپاهان بازوبند کاپیتانی را به دست بستم. جو تیم ما به شکلی است که همه با هم رفیقند و بحث کاپیتانی و این حرفها وجود ندارد.

فارس: پس از دو سه ماه مصدومیت به میدان رفتی. مشکل خاصی وجود نداشت؟

خدا را شکر مشکلی نبود. هنگام گرم کردن کمی درد داشتم ولی بعد از آن به راحتی بازی کردم والان هم وضعیتم بسیار خوب است.

فارس: این هفته مقابل پرسپولیس بازی داری این دیدار را چطور ارزیابی می‌کنی؟

واقعا بازی سختی است. پرسپولیسی تیمی پرهوادار و دارای پتانسیل فراوانی است. آن‌ها مهره‌های تاثیرگذاری دارند و تیمی با شخصیت هستند. پرسپولیس امسال نتایج خوبی گرفته اما ما هم فولاد هستیم و تلاش می‌کنیم سه امتیاز را کسب کنیم.

فارس: پرسپولیس در خانه خیلی خوب بازی می‌کند نگران این رویارویی نیستید؟

چرا نگران باشیم.

فارس: خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس در حال حاضر بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد.

ما هم فولاد هستیم و در سه بازی گذشته به پیروزی رسیدیم. اتفاقا پرسپولیس باید نگران بازی با ما باشد. در سال‌های اخیر بیشتر مقابل پرسپولیس برنده بودیم. می‌دانیم حریف خوب حمله می‌کند و از مهاجمان و هافبک‌های توانمندی بهره می‌برد اما ما هم فولاد هستیم و فوتبال را به خوبی بازی می‌کنیم. اتفاقا بازی مقابل تیم‌هایی که خوب فوتبال بازی می‌کند برای ما بهتر است چرا که ما هم می‌توانیم به خوبی فوتبال بازی کنیم و تاکتیک‌هایمان را پیاده کنیم.

فارس: این روزها پرسپولیس به دلیل بحث پنالتی و ... هم با حاشیه روبرو شده است، این مسئله به سود شما نیست.

ما روی کار خودمان تمرکز داریم و به این مسائل توجه نمی‌کنیم. فقط در مورد خودم و تیمی که در آن بازی می‌کنم حرف می‌زنم و نمی‌توانم در مورد حریف صحبت کنم.

فارس: و صحبت پایانی؟

باز هم از هواداران تیم تشکر می‌کنم.‌آن‌ها در این مدت یار و یاور ما بودند و کمک زیادی به تیم کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.