پیشکسوت تراکتورسازی می‌گوید به نظرش اینکه قلعه‌نویی خالد شفیعی را ۴۵ دقیقه با دماغ شکسته به جلو فرستاده کار حرفه‌ای نبوده است.

کاظم محمودی پیشکسوت تراکتورسازی در گفت‌وگو با ایسنا، درپاسخ به سوالی درباره ناکامی تراکتورسازان در ابتدای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم تراکتور از ابتدای فصل مشکلاتی داشت که در ادامه این مشکلات تشدید شد. یکی از این مشکلات تغییرات زیاد در این تیم بود. تیم سال گذشته تراکتورسازی قهرمان بود و روی یک اتفاق قهرمانی را از دست داد. نباید زیاد در آن تیم تغییرات ایجاد می‌کردند و این مسئله باعث شد تا تونی نتواند تیم را هماهنگ کند. نکته‌ای که نباید فراموش کرد محبوبیت تونی بود و وقتی که او جدا شد، قلعه‌نویی سرمربی شد و همه می‌دانیم که تماشاگران تراکتور خیلی او را دوست ندارند و استقبالی هم از او نشد. این مسئله باعث دلسردی مردم شد و آنها کمتر به ورزشگاه آمدند که این مسئله خودش دومین نکته‌ای بود که باعث ناکامی تراکتوری‌ها تا اینجای فصل شده است چراکه تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتور که تماشاگر دارند، روح خود را از آنها می‌گیرند.

او افزود: نکته دیگری که در نتایج تراکتور اثر گذار بوده، تکرار اشتباهات نیم فصل است. تیمی که در نیم فصل اول داشت هماهنگ می‌شد، در نیم فصل دوم شاهد ۷ تغییر بود که عدد بالایی است و ایجاد هماهنگی میان این بازیکنان خیلی سخت است. درست است که کیانی خودش یک ستون است و بازیکنانی مثل شریفی هم در تیم خودشان ستون بودند ولی هماهنگ کردن این بازیکن خیلی سخت است. نکته آخر در مورد تراکتورسازی، سبک بازی کردن این تیم است. آنها جذاب بازی نمی‌کنند و مردم فوتبال را می‌فهمند. اگر تیم خوب بازی کند و شکست بخورد، مطمئن باشید تماشاگران شعار "عیبی یُخ را سر می‌دهند ولی الان تراکتور اصلا خوب بازی نمی‌کند.

پیشکسوت تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه خالد شفیعی در نیمه دوم از خط دفاعی به حمله تراکتور در مصاف با پدیده رفت چیست، عنون کرد: زمانی که فوتبال بازی می‌کردم بعضی وقت‌ها که تیم عقب بود، در ۵ دقیقه آخر به جلو می‌رفتم ولی اینکه یک دفاع را با دماغ شکسته ۴۵ دقیقه جلو بفرستیم درحالی‌که بازی مساوی است، به نظرم کار درستی نیست و غیر حرفه‌ای است. البته این نظر من است و شاید قلعه‌نویی نظر دیگری داشته باشد. اینکه ما ۴۵ دقیقه بازیکن را جلو بفرستیم درست نیست چون می‌شود تاکتیک‌های دیگری هم ارائه کرد و نهایتا ۵ دقیقه نهایی این کار را انجام داد. البته من شنیدم که دوستان گفته‌اند که تری برای چلسی با همین سبک گلزنی کرده و باید خطاب به آنها بگویم که من بازی چلسی را ندیدم ولی مطمئنم که از دقیقه ۴۵ تری را به جلو نبرده‌اند.

محمودی در پایان و در پاسخ به این سوال که اینده تراکتورسازی را در فصل جاری چطور می‌بنید گفت: تراکتور تیم بزرگی است و مردم با بردش خوشحالند و با شکستش ناراحت. ما عاشق این تیم هستیم و دوست داریم این تیم نتیجه بگیرد. من فکر می‌کنم حالا که از جام حذفی کنار رفته‌ایم باید بیشتر تلاش کنیم و رقابت‌های آسیایی را از دست ندهیم. آنها می‌توانند موفق شوند ولی خیلی باید کار کنند و هماهنگی را در تیم ایجاد کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.