سرخپوشان تبریزی که امیدوار بودند با حضور قلعه‌نویی شرایط بهتری نسبت به زمان اولیویرا پیدا کنند در هفته‌های اخیر شکست‌های تلخی را متحمل شده‌اند و وضعیت بحرانی‌تری پیدا کرده‌اند!

خبرگزاری مهر -- گروه ورزشی: امیر تیم فوتبال تراکتورسازی که فصل پانزدهم رقابت های لیگ برتر را با تونی الیویرا شروع کرد، پس از آنکه نتوانست با این پرتغالی به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند امیر قلعه نویی را به تبریز کشاند تا شاید وضعیت بحرانی این تیم پرمهره رفع شود اما نه تنها اینکه با قلعه نویی هم اتفاق مثبتی در این تیم رخ نداد، بلکه بر تعداد باخت های سرخپوشان تبریزی نیز اضافه شد.

امیر قلعه‌نویی روزهای بسیار سختی را سپری می کند. شاید او در تاریخ مربیگری‌اش و زمانی که بازی می کرد به یاد نداشته باشد که تا این حد در ورزشگاه خانگی تیم خودش تحت فشار باشد و علیه او شعار بدهند.

او حتی به یاد ندارد که خودش نقطه ضعف تیمش شده باشد و دیگرانی چون مدیرعامل هم به خاطر او شعار بشنوند و با هواداران درگیر شوند. این بار اما چنین است، صرف نظر از این که مردم تونی الیویرا را دوست داشتند از امیرقلعه نویی هم در تبریز خوششان نمی‌آمد و حالا نتیجه این دو که در راستای هم هستند کار را برای امیر قلعه نویی سخت کرده است.

البته او بازیکنان خوبی گرفته و در واقع بهترین بازیکنان لیگ را در تراکتورسازی جمع کرده و هنوز امیدوار است اما با این وجود پایین و پایین‌تر رفتن امیر قلعه نویی و تراکتور در لیگ برتر حلقه محاصره را تنگ و تنگ تر کرده و می‌رود تا همه چیز را برای قلعه‌نویی به انتها برساند.

بزرگترین فرصتی که البته تهدید هم محسوب می‌شود دیدارهای تراکتورسازی است در لیگ قهرمانان آسیاست. البته اگر امیر قلعه‌نویی به این دیدارها برسد می‌تواند جبران مافات کند اما اگر آنجا هم شکست بخورد کارش بسیار سخت خواهد بود و عملا حتی پیش از پایان فصل باید از تبریز برود.

بزرگترین اقبال این مربی آن است که عباسی دیگر مجال تعویض سرمربی را ندارد و به این ترتیب تهدیدی از سوی مدیر عامل وجود ندارد. او این فصل یک بار چنین کرده و دیگر نمی‌تواند با تغییر سرمربی برای خود زمان بخرد و یا باید خودش برود یا موفق شود.

به هر حال روزهای سختی امیر قلعه نویی را احاطه کرده‌اند. او مرتبه قبل که از تراکتورسازی جدا شد مشکلات زیادی با مردم و مسئولین این باشگاه پیدا کرده بود و حالا هم آن مشکلات را دارد و هم خود تراکتور شده مشکلی روی مشکلات وی.

امیرقلعه‌نویی در استقلال هم که بود هواداران بسیاری حمایتش نمی‌کردند حالا در تبریز هم مشکلی مشابه و البته حاد‌تر دارد. باید دید ازاین بحران چگونه خارج می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.