بازیکنان بایرن که با آسیب دیدگی‌های طولانی مدت روبرو شده بودند، آماده بازگشت به میادین قرار دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، بایرن مونیخ در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حریف سختی پیش رو دارد. این تیم دو هفته دیگر باید در تورین به مصاف یوونتوس برود که این روزها عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. این تیم فصل قبل هم توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و این باعث می شود تا شاگردان پپ گواردیولا کار سختی برابر این تیم داشته باشند.

بایرن مونیخ در فصل جاری هم با مشکلات چند فصل اخیر خود روبرو شده است و آن آسیب دیدگی زیاد بازیکنان این است تا جایی که گواردیولا در هفته اخیر سه بازیکن تاثیر گذار و کلیدی خود به نام های ژروم بواتنگ، آرتورو ویدال و خاوی مارتینس را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده است. این مساله باعث شده هواداران این تیم قبل از دیدار حساس برابر یوونتوس احساس نگرانی کنند چراکه یووه حریف آسانی برای بایرن نیست اما این تیم می تواند در بوندسلیگا حتی اگر چند ستاره خود را در اختیار نداشته باشد، بدرخشد اما یوونتوس اکنون تیمی متفاوت شده و بازی کردن برابر آن نه تنها برای بایرن، بلکه برای هر تیم دیگری سخت است.

هواداران بایرن مونیخ قبل از دیدار حساس برابر یوونتوس خبرهای خوبی را شنیدند. نخستین خبر برای هواداران این تیم آلمانی اینکه فرانک ریبری تمرینات گروهی خود را شروع کرد و اگر مشکلی برای او به وجود نیاید، می تواند در دیدار دو هفته بعد برابر یوونتوس به میدان برود.

خبر دوم اینکه آرین روبن، ستاره هلندی بایرن در واکنش به بازگشت فرانک ریبری گفت: خبر بازگشت ریبری برای ما بسیار خوشحال کننده است. به این بازیکن بزرگ نیاز داریم. بازی های سختی در انتظار ما است و ریبری اگر آماده باشد، کمک زیادی به ما خواهد کرد.

خبر خوب بعدی این که آسیب دیدگی آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی بایرن مونیخ جدی نیست و او هم می تواند در دیدار برابر یوونتوس تیمش را همراهی کند. ویدال در دیدار اخیر بایرن برابر بایرلورکوزن مصدوم شد و انتظار می رفت چند هفته ای دور از میادین باشد اما به نظر می رسد آسیب دیدگی این بازیکن هم جدی نیست.

هرچند این دو بازیکن بایرن مونیخ به شرایط بازی رسیدند اما این تیم در دیدار حساس برابر یووه دو غایب بزرگ دیگر دارد. بواتنگ و خاوی مارتینس نمی توانند در این دیدار تیم خود را همراهی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.