مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: عربستان نا امن است که هر روز در آن یک جا و یک مسجد منفجر می‌شود. اتفاقا در ایران امنیت کاملی وجود دارد.

جمشید نظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بالا گرفتن بحث عدم میزبانی نماینده‌های ایران مقابل تیم‌های عربستانی در کشور ما گفت: اعتقاد من این است که نباید زیر بار این مسئله برویم. اگر عربستان می‌خواهد بازی‌اش را جای دیگری برگزار کند ما با این مسئله موافقیم و این کار را می‌کنیم اما به هیچ وجه امتیاز میزبانی خود را از دست نمی‌دهیم. طبق آخرین شنیده‌های من فدراسیون هم همین برنامه را دارد و آنها به هیچ وجه نمی‌خواهند میزبانی را از دست بدهیم.

وی در مورد اینکه آیا تبریز آمادگی میزبانی رقابت‌های آسیایی را دارد، خاطرنشان کرد: بله ما هیچ مشکلی نداریم. اتفاقا هر بار خود عربستانی‌ها یا کشورهای عربی به تبریز آمدند از میزبانی تیم‌های ما تعریف و تمجید کردند. موضوع ما این است که صد در صد باید بازی در تبریز برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان تبریز در پایان در مورد اینکه عربستانی‌ها با جوسازی نا امنی را دلیل عدم تمایل‌شان به حضور در ایران مطرح می‌کنند، گفت: اتفاقا عربستان ناامن است که هر روز یک مسجد در آنجا منفجر می‌شود و عملیات‌های تروریستی صورت می‌گیرد. شما دیدید که امسال در حج چه اتفاقی افتاد و بسیاری از زوار به دلیل مشکلاتی که آنجا بود جان خود را از دست دادند و نتوانستند حج را برگزار کنند. اتفاقا ایران کاملا امن است و این عربستان است که امنیت ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.