پرویز مظلومی با وجود نداشتن بازیساز، بازیکن جدید نگرفتن و نداشتن اردو و البته دیدن اعتصاب در استقلال توانسته با روش خودش آبی های تهران را همچنان در صدر جدول نگه دارد اما تا کی مشخص نیست!

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال مقابل ذوب آهن و البته استقلال اهواز زیبا بازی نکرد، این تیم چوب برنامه ریزی غلط در نیم فصل را خورد آنجا که از جام شهدا کنار کشید و در نهایت از شرایط مسابقه دور شد، آنجا که از لیست سرمربی اش هیچکس را جذب نکرد، آنجا که اردو نرفت، آنجا که اعتصاب کرد اما با وجود همه این ضعف‌ها نمی‌توان گفت پرویز مظلومی تیمش را بد ارنج کرد یا کوچینگ در جریان بازی‌اش غلط بود.

تساوی با ذوب آهن آن هم در فولاد شهر اصفهان بهترین نتیجه در میان بالانشینان بود و به نظر می‌رسد پرویز مظلومی اگرچه تیمش به زیبایی پرسپولیس فوتبال بازی نمی‌کند اما به اصطلاح بلد است «بازی را درآورد».

در واقع پرویز مظلومی از داشته هایش برای صدرنشین ماندن درست استفاده می‌کند و مشخص است که قواعد فوتبال ایران را می‌شناسد.

این مسیر البته هرگز نمی‌تواند ۷۵ هزار نفر تماشاگر را به ورزشگاه‌ها بکشاند اما شاید بتواند برای این تیم قهرمانی بیاورد. در واقع این نوع بازی گرفتن از بازیکنان یک جور ضد فوتبال است که منجر به قهر تماشاگر می‌شود اما از جانب دیگری برای استقلالی‌ها خوب است و آن بالا ماندن در جدول رده بندی است اگرچه مشخص نیست تا کجا می تواند این نوع حرکت را با امتیازگیری ادامه بدهد.

پرویز مظلومی حداقل با داشته‌های فعلی‌اش برای استقلال خوب مربیگری می‌کند و این تیم را از بی‌اخلاقی و درگیری‌های روزانه هم فعلا دور نگه داشته تا در روزهایی که همه از برانکو تعریف می‌کنند، نکاتی برای دفاع از خودش باقی بگذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.