مسئول پیشین کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال تأکید کرد که رئیس این فدراسیون در جریان سفر دبیرکل یوفا به ایران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جیانی اینفانتینو، دبیرکل یوفا که یکی از گزینه‌های ریاست فیفا به حساب می‌آید قصد دارد به ایران بیاید، آنهم در شرایطی که علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از شیخ سلمان، رئیس AFC در انتخابات ریاست فیفا حمایت کرده است. عباس ترابیان در این خصوص به رادیو ورزش اظهار داشت: این شخص در چند روز آینده وارد ایران می‌شود. ما باید منافع کشور خود را در نظر بگیریم و کاری به شخص نداشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا کفاشیان در جریان سفر دبیرکل یوفا به ایران قرار دارد یا خیر، گفت: کفاشیان در جریان حضور این شخص در ایران قرار دارد. خود اینفانتینو تمایل داشت که برای انتخابات فیفا به ایران سفر کند. ایران جزو کشورهایی است که در فیفا به آن اهمیت می‌دهند.

مسئول پیشین کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه حضور دبیرکل یوفا چقدر در رأی کنفدراسیون آسیا برای حل منافشات بین ایران و عربستان تأثیرگذار است، تصریح کرد: حضور این شخص می‌تواند تأثیرگذار باشد، اما با تجربه‌ای که از عرب‌ها و کشورهای همسایه‌مان داریم، نمی‌توانیم نتیجه‌ای بگیریم، چرا که آنها به هر شکلی می‌خواهند به ایران ضربه بزنند. در این شرایط، باید با کشورهایی که بی‌طرف هستند، امکانات‌مان را تقسیم کنیم و کرسی‌ها بیشتری بگیریم.

ترابیان در خصوص قرارداد آل‌اشپورت با فدراسیون فوتبال برای تأمین البسه تیم ملی گفت: در کمیته بازاریابی کارها را تقسیم کردیم. آقای درخشان با توجه به سوابقی که دارد، کار انتخاب اسپانسر برای البسه تیم ملی را برعهده گرفته است. در جلسه‌ای که برگزار کردیم به آل‌اشپورت نزدیک شده بودیم. الان هم چند شرکت خارجی برنامه‌های‌شان را داده‌اند اما متأسفانه بیشتر طرف‌های مذاکره از خود شرکت نیستند و دلال‌های شرکت مربوطه هستند و نمی‌توانند نیازهای فدراسیون را برطرف کنند. هفته آینده جلسه نهایی در این زمینه برگزار می‌شود تا تصمیم‌مان را بگیریم. شرکت دانمارکی نیز از طرف درخشان معرفی شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.