وحید امیری در سن ۲۸ سالگی می گوید غیر ممکن نیست که به انگلیس برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازیکنی که علیرضا منصوریان، سرمربی نفت تهران، لقب مسی را به او داده شاید لژیونر شود هر چند که امیری از این موضوع بی‌اطلاع است. او که «وینگر» چپ مورد علاقه کروش هم است، آرزوهای بزرگتر از رفتن به چین یا قطر را در سر می‌پروراند و معتقد است رسیدن به تیم‌های بزرگ اصلاً برای بازیکنان ایرانی یک رؤیا محسوب نمی‌شود. امیری درباره پیشنهادهایش می گوید: «باشگاه نفت با خود من در مورد پيشنهادات صحبتي نكرده، به همين دليل اگر پيشنهادي هم برسد، خودشان تصميم‌گيرنده هستند اما جدا از اينها من فعلاً تمام حواسم به بازي الجيش است چون بعد از كنار رفتن از جام حذفي و رده نه چندان خوب در ليگ، پيروزي بر الجيش شايد بتواند تنها دستاورد ما باشد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا منصوریان اجازه جدایی تو را از نفت می دهد، می گوید: «همه چيز بستگي به نظر علي‌آقا دارد. باور كنيد يك رابطه قلبي محكم با سرمربي تيم‌مان دارم و همان‌قدر كه ايشان مرا دوست دارد، من چند برابر بيشتر سرمربي تيم‌مان را دوست دارم.»

امیری درباره بازی با الجیش توضیح می دهد: «چند روزي مي‌شود كه در حال ديدن فيلم‌هاي الجيش هستيم. به نظرم الجيش نسبت به سال قبل خط حمله‌اش قوي‌تر و بهتر شده اما دفاعش فرقي نكرده است. سال قبل هم الجيش با دبدبه و كبكبه به تهران آمد اما شكست را مقابل تيم ما متحمل شد و به پلي‌آف نرسيد. من معتقدم تيم قطري نسبت به سال قبل فرق چنداني نكرده اما ما قادريم اين تيم را از پيش رو برداريم.»

چندی قبل امیری با پیشنهاد پرسپولیسی ها روبرو شد. وحید درباره آن پیشنهاد می گوید: «در يك برهه زماني خاص و در نيم‌فصل به من چند پيشنهاد داخلي شد. اتفاقاً خودم هم از طريق رسانه‌ها از اين پيشنهادات مطلع مي‌شدم كه فلان تيم مرا مي‌خواهد اما چون با باشگاه قرارداد دارم، باشگاه در مورد من تصميم مي‌گيرد و اگر قرار بود به تيم داخلي هم بروم، باشگاه بايد مجوز آن را به من مي‌داد.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.