اردبیل - مربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: با توجه به تغییراتی که در نیم فصل داشتیم، هماهنگی بازیکنان در چند بازی اخیر بالا رفته اما هنوز تیم مدنظر کادر فنی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود بایرامی عصر دوشنبه در کنفرانس خبری پایان بازی دو تیم شهرداری اردبیل و ایرانجوان بوشهر و برد این تیم افزود: بی شک در هفته های آینده با تمرینات و هماهنگی بین بازیکنان بازی مطلوبی از تیم شهرداری شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره مسایل فنی دیدار تیم های شهرداری و ایرانجوان تصریح کرد: در این بازی بازیکنان برنامه های کادر فنی را به خوبی پیاده کردند و این روند در نیمه دوم بسیار بهتر شد.

مربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل ادامه داد: در نیمه اول بازی پایاپایی را شاهد بودیم اما در نیمه مربیان برنامه های تاکتیکی خود را به حریف دیکته و توانستیم نتیجه را تغییر بدهیم.

وی با اشاره به شرایط جوی نامساعد و تاثیر آن در وند بازی بیان داشت: خوشحالیم که در این شرایط سه امتیاز بازی را کسب کردیم و دل هواداران خود را که در سرمای اردبیل به استادیوم آمده بودند، شاد کنیم.

بایرامی تیم ایرانجوان را از تیم های خوب لیگ برشمرد و با اشاره به نتایج این تیم در هفته های اخیر یادآور شد: این تیم با سه برد متوالی و پنج برد در شش دیدار اخیر و با روحیه بالا و به قصد برد به این بازی پا گذاشته بود، ضمن اینکه این تیم هماهنگی بالایی بین خطوط دارد که برای تیم ها خطرناک است.

وی با بیان اینکه در این شرایط برد در مقابل ایرانجوان بسیار سخت بود، عنوان کرد: ما با تلاش و جنگندگی بازیکنان خود و نیز تدابیر سرمربی تیم توانستیم به این تیم غلبه کرده و سه امتیاز با ارزش را بگیریم.

مربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در خصوص داوری این بازی نیز متذکر شد: داوری ها در لیگ یک دارای اشکالاتی است، اما داوری در بازی امروز خوب بود البته چند صحنه سوت اشتباه داشت که در نتیجه بازی تاثیری نداشت.

وی در پاسخ به این اظهارات که سرمربی تیم ایرانجوان داوری را به نفع تیم شهرداری عنوان کرده است، اضافه کرد: اینکه با صراحت بگوییم داوری به نفع تیم دیگر بوده در حیطه مربیان نیست چون ما کارشناس نیستیم و باید بحث داوری را به کارشناسان بسپاریم.

بایرامی با اشاره به بازی و باخت این تیم در مقابل تیم گیتی پسند طی هفته های گذشته تاکید کرد که دلایل باخت ما به لحاظ فنی نبود بلکه در این بازی داور بسیار تاثیرگذار بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.