پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: تا حالا ندیده بودم یک تیم باشگاهی در ایران مثل الان پرسپولیس بازی کند. بدون تعارف، الان هیچ تیمی برای قهرمانی لایق‌تر از پرسپولیس نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پنجعلی با اشاره به دیدار سرخپوشان برابر ذوب آهن گفت: تساوی برابر ذوب آهن نتیجه دلخواه ما نبود، به خاطر اینکه شرایط خاصی داریم اما واقعیت این است که نتیجه بدی نگرفتیم. تساوی برابر ذوب آهن که می‌خواست به بالای جدول برود و در خانه بازی می‌کرد، نتیجه ضعیفی نیست و در واقع باید گفت پرسپولیس باعث توقف حریف خود شد.

وی ادامه داد: من از بازی پرسپولیس خیلی لذت بردم، فکر می‌کنم مردم هم لذت بردند. در سال‌های اخیر، پرسپولیس هیچ زمانی اینقدر سریع بازی نمی‌کرد. اینقدر ضریب اشتباهات کم نبود. الان هافبک‌های میانی، خوب پرس می‌کنند. انتقال بازی تیم از حمله به دفاع به این خوبی انجام نمی‌شد ولی بدشانس هم بودیم. من با قاطعیت می‌گویم که هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس لیاقت قهرمانی ندارد و این تیم از نظر نوع بازی، فوتبالی که ارائه می‌کند و مجموعه نفرات، یک سر و گردن بالاتر از نزدیکترین رقیبان خود است. البته این تیم به تجربه بیشتری نیاز دارد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس و تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: یک جاهایی کم شانسی و یک جاهایی کمی تجربه مانع از کسب نتیجه می‌شود. وقتی توپ به تیر دروازه می خورد، کافی است دو سانتی متر این طرف و آن طرف بشود تا همه چیز تغییر کند. در بازی با ذوب آهن بدشانسی دیگر هم پنالتی اعلام شدن برای ذوب آهن بود. به نظر من پنالتی نبود. بازیکن پرسپولیس از صورت خودش دفاع کرد. دستش فضای اضافی را نگرفت. دستش را حایل نمی‌کرد، توپ به صورتش می‌خورد، احتمالا آسیب جدی می‌دید ولی باز هم توپ دفع می‌شد. در واقع دستش کمک اضافه نکرد، فقط از سلامت او دفاع کرد.

پنجعلی تصریح کرد: پرسپولیس روز یکشنبه دوباره از حریف خود جلو افتاد ولی نتیجه حفظ نشد. این را از کمی تجربه می‌بینم. وقتی گل می‌زدند، به صورت احساسی برای زدن گل‌های دیگر رفتند و این درست نبود. در این مواقع باید بازی را کننترل کرد. عرض دادن به بازی و گرفتن یک راهکار است ولی با وجود این حرف‌ها، پرسپولیس کاملا سوار بازی و تیم برتر بود. همین ذوب آهن که استقلال را کاملا تحت فشار قرار داده بود، در خانه برابر پرسپولیس تحت فشار بود.

البته ذوب آهن هم که راه دیگری نداشت، به توپ‌های بلند و بازی مستقیم روی آورد و از این طریق به گل رسید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۵ )