مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره عملکرد ضعیف بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه در دیدار روز گذشته مقابل یک تیم قعر جدولی گفت: درباره عملکرد بازیکنان استقلال در دیدار روز گذشته بعداً صحبت می‌کنم!

بهرام افشارزاده در حاشیه سفر به اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان به عنوان یکی از نیازهای اساسی شهر اصفهان اظهار داشت: به مردم اصفهان، استاندار تبریک می‌گویم که با این علاقه‌مندی در حال انجام وظیفه در این حوزه است. فولاد مبارکه و وزارت ورزش و جوانان نیز در این حوزه تلاش‌های بسیاری را صورت داده و عملکرد خوبی انجام داد.

وی افزود: مسئولان به قول و قرار خود عمل کردند و این ورزشگاه در خرداد سال آینده و بدون شک برای فصل آینده این ورزشگاه به بار می‌نشیند و یک کار استثنایی برای مردم ایران و به ویژه مردم اصفهان خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره بازی روز گذشته استقلال مقابل استقلال اهواز و عملکرد ضعیف بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه مقابل یک تیم قعر جدولی، از پاسخگویی طفره رفت و با خنده گفت: شما حالتان خوب است؟

وی درباره اینکه آیا بازیکنان به خاطر این نتایج جریمه می‌شوند یا خیر، تصریح کرد: شما حالتان خوب است؟ چه کار می‌کنید؟!

اصرارهای خبرنگار تسنیم برای دریافت پاسخ از مدیرعامل استقلال بی‌نتیجه ماند و وی در نهایت درباره اینکه چرا در این زمینه صحبتی نمی‌کند، اضافه کرد: نظر خود در این زمینه را بعداً در یک رسانه اعلام خواهم کرد و فعلا درباره آن صحبت نخواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.