سرمربی تیم فوتبال لسترسیتی اعتراف کرد که از بازیکنانش خواسته در این فصل همان انگیزه‌ای را داشته باشد که فصل گذشته برای فرار از سقوط داشتند و یک شایعه را درباره خودش هم تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کلودیو رانیری که سابقه مربیگری در تیم‌های یوونتوس، چلسی، رم و اینتر را دارد امسال با لسترسیتی نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده و اکنون این تیم را با حاشیه امنیتی پنج امتیازی در صدر جدول لیگ برتر قرار داده است.

رانیری در گفت‌‌و‌گو با رادیو آنچویولو اسپورت ضمن اشاره به آزاد گذاشتن جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی و آقای گل حال حاضر لیگ برتر و معرفی آن به عنوان دلایل موفقیت تیمش در فصل جاری، درباره این شایعه که او بیست‌و‌چهارمین گزینه باشگاه لسترسیتی برای هدایت این تیم در تابستان سال گذشته بوده است، گفت: گزینه بیست‌و‌چهارم؟ فکر نمی‌‌کنم چنین چیزی صحت داشته باشد، اما اینجا در انگلیس از این دست داستان‌ها ساخته می‌شود. اینجا همه فهرستی از اسامی را دارند که رفته رفته از تعداد آن کم می‌شود و در نهایت به دو نفر می‌رسد که با هر دوی آن مصاحبه می‌شود و بهترین گزینه انتخاب می‌شود. من هم با مسئولان باشگاه درباره ایده‌هایم صحبت کردم و خب توانستم آنها را متقاعد کنم.

رانیری ادامه داد: در تیم ما سقف مشخصی برای پرداخت حقوق وجود دارد، پس شما نمی‌توانید بیشتر از یک حد مشخص پول خرج کنید. این سازوکار تیم‌های کوچک است.

سرمربی ایتالیایی لسترسیتی درباره دلیل پیروزی‌‌های متوالی تیمش از جمله برد این هفته در خانه منچسترسیتی پرستاره عنوان کرد: تیم من تیمی است که در هفته‌های پایانی فصل گذشته دوام آورد و در لیگ برتر ماند. این همان تیم است البته با یک سیستم بازی متفاوت و بازیکنانی که آماده‌اند با تمام وجودشان تلاش کنند. من به بازیکنان گفتم می‌خواهم در آنها همان انگیزه‌ای را ببینم که فصل گذشته دیدم. ما به تدریج پیشرفت کردیم و اعتمادبه‌نفس‌مان بیشتر شد.

رانیری در پایان گفت: همه ما داریم خوب کار می‌کنیم، اگر سایر تیم‌ها هم اوضاع خوبی ندارند. من به بازیکنانم که گفته‌ام یا امسال قهرمان می‌شویم یا هرگز قهرمان نخواهیم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.