دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک گفت: المپیک سال ۲۰۱۲ یک دوره استثنائی بود و به نظر من امسال کار سختی برای تکرار مدال‌های المپیک سال ۲۰۱۲ داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، بهرام افشارزاده که امروز همراه با وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان راهی اصفهان شده بود، در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی درباره روند آماده‌سازی ورزشکاران کشور برای مسابقات المپیک ۲۰۱۶ اظهار داشت: فعالیت‌های خوبی در این حوزه انجام شده و این فعالیت‌ها مثبت بوده است بنابراین امیدوار هستم که بتوانند در مسابقات امسال نتایج خوبی کسب کنند.

وی در پاسخ به اینکه تصور می‌کنید که مدال‌های دوره قبل امسال هم تکرار شود، تصریح کرد: ان‌شاالله که مدال‌های دوره قبل امسال هم تکرار می‌شود.

دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک بیان کرد: البته نباید فراموش کرد که این کار، کار بسیار مشکلی است زیرا به نظر من دوره گذشته و المپیک سال ۲۰۱۲ یک سال استثنائی بود و ان‌شالله که کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها فعالیت‌های خوبی صورت داده و در این زمینه موفق باشند.

وی درباره صحبت‌هایش درباره باند اصفهانی و انتقاداتی که در این زمینه مطرح می‌شد، بیان کرد: برخی گفته بودند که سردسته باند اصفهانی من هستم پس به نظر شما درباره چه چیز صحبت کنم؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.