اصفهان – وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه نقش‌جهان در مرحله نخست با ظرفیت ۴۰ تا ۴۵ هزار صندلی تکمیل می‌شود و پس از آن بخش‌های دیگر آن تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزی ظهر امروز در نشست خبری برنامه سفرش با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به تکمیل این ورزشگاه، اظهار داشت: خوشبختانه ورزشگاه تاریخی نقش‌جهان در شرف تکمیل است و خوشحال هستیم که بخش عمده کار طبقه دوم و سوم آن انجام شده و بخش دیگری از آن نیز اجرایی می‌شود.

وی افزود: کار سازه سنگین آن تا پایان امسال انجام خواهد شد و در صورتی که بخش جزئی آن باقی بماند، در سال آینده انجام می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه چمن ورزشگاه تا پایان خرداد آماده برگزاری مسابقه است، گفت: برنامه‌ریزی ما به شکلی است که مسابقات لیگ برتر فصل آینده در استادیوم فوتبال نقش‌جهان برگزار خواهد شد.

وی درباره اینکه با توجه به تعداد کارگران حاضر در ورزشگاه، آیا می‌توان به تکمیل آن تا یک ماه دیگر خوشبین بود، افزود: در حال حاضر بر اساس آمار اعلام شده، روزانه بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ نفر در کارگاه‌ها حاضر هستند و فعالیت‌ها در سطح گسترده‌ای در ۱۰ گروه کاری انجام می‌شود و کار از برنامه زمانبندی عقب نیست.

گودرزی با بیان اینکه با خوش‌بینی تا پایان امسال کار کل سقف تمام می‌شود، گفت: قرار است که بخش‌های باقیمانده نیز در سال آینده به پایان برسد. همچنین ۴۰ هزار صندلی آن تکمیل می‌شود و در مرحله بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: البته بخش‌های بسیار جزئی آن که تأثیری بر کار نمی‌گذارد و خطری در پی نخواهد داشت نیز تکمیل شده و در آینده نزدیک اجرا می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.