مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: داور بازی با استقلال حق بازیکنان ما را پایمال کرد و به دلیل اشتباهات شدید داوری که تا به امروز ادامه داشته اگر تبعات نداشت تیم را از لیگ برتر بیرون می‌کشیدم.

محمد ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اشتباهات داوری دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و استقلال اهواز گفت: در نقل و انتقالات نیم‌فصل بسیاری از بازیکنان با تجربه خود را از دست داده و به دلیل مسائل مالی مجبور شدیم بازیکنان جوان زیادی را که بومی استان خوزستان هستند را به خدمت بگیریم. مقابل تیم بزرگی همچون استقلال دیدید که این بازیکنان جوان و کم‌تجربه چگونه ظاهر شده و حتی به گفته بسیاری از کارشناسان مستحق برد بودند. به همین دلیل جا دارد از زحمات کارون یعقوبی مدیرعامل باشگاه که نقش زیادی در جذب این بازیکنان داشت، تشکر کنم.

وی افزود: استاندار خوزستان قول‌هایی را مبنی بر کمک به تیم ما داد که متاسفانه تا به امروز هیچ‌کدام از آنها به ویژه در زمینه مسائل مالی عملی نشده است. اگر هم در حال حاضر بخواهد کمکی صورت بگیرد چه فایده‌ای دارد چون ما نقل و انتقالات را از دست داده و نتوانستیم بازیکنان باتجربه خود را حفظ یا بازیکنان جدید با تجربه‌ای را جذب کنیم. در این بین سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز تلاش‌های زیادی انجام داده اما انتظار داریم ایشان از طریق سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیر حق و حقوق باشگاه خصوصی همچون ما به خصوص در مسائل داوری که امتیازات زیادی را از ما گرفته باشد.

مالک باشگاه استقلال اهواز اظهار داشت: در بازی با استقلال تهران به داوری باختیم چون داور گل صحیح ما را نگرفت در حالی که همه کارشناسان معتقد بودند توپ از خط دروازه وحید طالب‌لو عبور کرده بود. شما ببینید اگر آن توپ گل محسوب می‌شد ما به جای یک امتیاز ۳ امتیاز می‌گرفتیم و الان ۱۰ امتیازی می‌شدیم. متاسفانه اشتباهات داوری در چند بازی به شدت به ضرر ما بوده و امتیازات زیادی را از ما گرفته است.

ملکی عنوان کرد: متاسفانه داور بازی با استقلال حق بازیکنان ما را پایمال کرد. مطمئن باشید اگر تبعات نداشت به دلیل اشتباهات داوری که علیه ما صورت گرفته تیممان را از رقابت‌های لیگ برتر کنار می‌کشیدم.

وی خاطرنشان کرد: من به خاطر این اشتباهات فاحش داوری که در چند بازی به ما ضربه زده است از سازمان لیگ، تاج، رئیس کمیته داوران و رئیس دپارتمان داوری فوتبال گله‌مند هستم. داور بازی با استقلال ۳ امتیاز را از ما گرفت حالا اگر او را ۱۰ جلسه هم محروم کنند به چه درد ما می‌خورد؟ در همان بازی بازیکن استقلال به صورت طالب ریکانی کوبید داور حتی به او کارت هم نشان نداد. دلیل این مسائل و برخوردهای تبعیض‌آمیز چیست؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.