بیست‌وپنجمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با شکست فجرسپاسی و توقف خونه به خونه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ امروز (دوشنبه) با برگزاری شش بازی و تعویق دیدار پیکان - پارسه تهران آغاز شد که در این دیدارها تیم‌های خیبر خرم‌آباد، آلومینیوم هرمزگان، داماش گیلان و شهرداری اردبیل مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و دو بازی نیز به نتیجه تساوی انجامید.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای امروز تیم خونه به خونه در خانه خود به مصاف ماشین سازی تبریز رفت و در پایان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۲ - ۲ نرسید. برای خونه به خونه در این بازی میر مهدی قریشی (۹ - گل به خودی) و محمد غلامی (۷۵) موفق به گلزنی شدند و گل‌های تیم ماشین سازی نیز توسط حسین قره داغی (۴۱) و هادی شکوری (۸۵ - گل به خودی) به ثمر رسید.

خونه به خونه می‌توانست از شکست یک بر صفر فجرسپاسی شیراز در خانه داماش گیلان نهایت بهره را ببرد و به رده دوم جدول صعود کند، اما با این تساوی ۴۴ امتیازی شد و بر سکوی سوم جدول باقی ماند، ماشین سازی نیز با تک امتیاز بازی خارج از خانه‌اش مقابل نماینده مازندران ۴۰ امتیازی و در رده پنجم جدول ایستاد.

براساس این گزارش، فجرسپاسی، تیم دوم جدول هم امروز با تک گل دقیقه ۵۱ مصطفی حاجتی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، مغلوب داماش شد.

نتایج دیدارهای آغازین هفته بیست‌وپنجم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

خیبر خرم‌آباد ۲ - گیتی پسند اصفهان یک فولاد یزد صفر - آلومینیوم هرمزگان یک خونه به خونه بابل ۲ - ماشین سازی تبریز ۲ داماش گیلان یک - فجرسپاسی شیراز صفر شهرداری اردبیل ۲ - ایرانجوان بوشهر صفر مس کرمان ۳ - نفت مسجد سلیمان ۳

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.