آقای گل پیشین باشگاه پرسپولیس ضمن تاکید بر اینکه موافق پنالتی زدن طارمی است و با علی پروین موافق گفت: سه مهاجم پرسپولیس ویران کننده هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشاد پیوس پیرامون گل نزدن‌های طارمی گفت: طارمی همه چیز دارد، تکنیک، دید و پاس‌های خوب و فیزیک عالی. در یکی از جلساتی که با طارمی من و ناصر محمد خانی داشتیم به او گفتم فوتبالیست خوب باید تمرکز داشه باشد و از موقعیت‌ها خوب استفاده کند.

پیوس در ادامه افزود: به نظرم طارمی این روزها تمرکز کافی روی گل‌زنی ندارد هر چند که موثر بازی می‌کند، به نظرم اگر طارمی یک هفته با روزنامه‌ها حرف نزند هفته بعد گل خواهد زد من معتقدم طارمی حتی می‌تواند در اروپا بازی کند و یا اینکه سال‌ها برای پرسپولیس یک مهاجم فوق العاده باشد. البته بزرگ ما علی آقای پروین هم به ایشان گفته و من هم می‌گویم که بهتر است کمتر از شش قدم خارج شود و تمرکز بیشتری داشته باشد و خودش را خسته نکند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس گفت: این بازی یکی از سه دیدارجذاب پرسپولیس امسال بود، هر دو تیم البته خوب کار کردند هم برانکو و هم گل محمدی. من فکر می‌کنم جسارت برانکو برای بازی دادن از اول به علیپور عالی بود.

وی در مورد روز بد کمال کامیابی‌نیا گفت: هر بازیکنی ممکن است روز بد داشته باشد، به نظرم کامیابی نیا تمرکز کافی نداشت اما هم در این دیدار و هم در دیدارهای گذشته این بازیکن بسیار تاثیر گذار و فوق العاده کار کرده است. در مورد پنالتی که او از دست داد باید تاکید کنم که چند سالی هست که پرسپولیس این مشکل را دارد، قبلا انصاریان، دایی و محرمی برای پرسپولیس بسیار خوب پنالتی می‌زدند اما حالا پرسپولیس پنالتی زن ندارد و به نظرم همانقدر که برانکو تیم را روی ضربات ایستگاهی تمرین می‌دهد باید این تیم روی پنالتی زدن هم تمرین کند.

آقای گل پیشین پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: من در مورد پنالتی‌ها با برانکو اختلاف نظر دارم، به نظرم با وجود آن که طارمی پنالتی از دست داه اما اگر من بودم همچنان او را به عنوان پنالتی زن انتخاب می‌کردم، اوهم انگیزه دارد، هم بغل‌پا و چیپ خوب می‌زند و هم گلرها از او می‌ترسند.

پیوس در مورد هافبک‌ها و مهاجمان پرسپولیس در دیدار با ذوب‌آهن گفت: مثلث علیپور، طارمی و عالیشاه بسیار خطرناک هستند و می‌توانند از هرخط دفاعی عبور کنند. گلی که علیپور زد شبیه به گلی بود که من با پاس ضیا عربشاهی در سال ۶۵ برای پرسپولیس به دارایی زدم و فوق‌العاده بود. با این حال معتقدم روی گل دوم ذوب‌آهن عالیشاه باید بیشتر روی هافبک راست پرسپولیس فشار می‌آورد تا با آرامش سانتر نکند. ضمن اینکه باید بگویم به نظرم بعد از مجتبی محرمی محمد انصاری یکی از بهترین چپ های پرسپولیس است و البته در مقابل ذوب آهن به دلیل مصدومیت کاملا قبراق نبود.

ملی‌پوش سابق تیم ملی ایران در مورد لوبانوف تاکید کرد: به نظرم دروازه‌بان خوبی است، او ملی پوش فیکس ازبکستان است و البته بیشتر روی عرض حرکت می‌کند تا طول زمین.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.