سرپرست پرسپولیس گفت: گویا عده‌ای قهرمانی‌های سپاهان را برنمی‌تابند و شاید دلیل اصلی این ناداوری‌ها همین باشد.

نصرالله خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: امسال از اول فصل صحبت‌هایی مطرح شد که باند اصفهانی در فدراسیون فوتبال وجوددارد که این باند از تیم‌های اصفهانی به خصوص سپاهان حمایت می‌کند و این موضوع باعث شد تا داوران برای تبری جستن از این موضوع مرتب در هر بازی به ضرر ما سوت بزنند.

*داوران جان‌مان را به لب رسانده‌‌اند

وی ادامه داد: از این وضعیتی که داوران برای سپاهان به وجود آوردند جانمان به لبمان رسیده است. داوران در عرض یک هفته دو بار سر سپاهان را بریدند و هواداران مطمئن باشند اگر ستیزه‌جویی‌های داوران با سپاهان ادامه پیدا کند دیر یا زود این تیم به دسته اول سقوط خواهد کرد.

*میلیون‌ها نفر ناداوری در دیدار با پرسپولیس را دیدند

خوروش گفت: در دیدار با پرسپولیس بازیکن حریف با گرفتن زیر یک خم ۴ امتیازی زیبا از پریرا نشان داد که مسئولان فدراسیون کشتی بهتر است برای استعدادیابی در استادیوم‌های فوتبال حاضر شوند. این فن در جلوی چشمان داور زده شد و جالب اینکه به جای اخراج بازیکن حریف، داور جایزه فن او را با یک کارت زرد به پریرا داد. خوشبختانه میلیون‌ها بیننده ناظر این صحنه بودند و این فنی که زده شد دیگر نیازی به اثبات ندارد.

سرپرست سپاهان گفت: ما در مورد اشتباهات تاثیرگذار صحبت می‌کنیم. اگر پرسپولیس در دقیقه ۲۵ نیمه اول ۱۰ نفره می‌شد آیا باز هم نتیجه همین بود و آیا این اخراج تاثیری در نتیجه نداشت؟

*گل دوم پرسپولیس آفساید بود

وی افزود: گل دوم پرسپولیس نیز بسیار مشکوک بود زیرا مهاجم پرسپولیس با ۵ متر حضور در آفساید در مسیر توپ زننده ضربه بود ضمن اینکه موقعیت طلایی که طارمی از دست داد نیز آفساید بود که اگر گل می‌شد مطمئنا داور نیز این صحنه را گل تشخیص می‌داد.

*گل سالم سپاهان مقابل فولاد را نگرفتند

خوروش تاکید کرد: و اما بازی دیروز؛ در دقیقه ۵ مسابقه یک گل صددرصد سالم به ثمر رسانیدم که داور خطای هادی عقیلی بر روی دروازه‌بان حریف را گرفت که این صحنه به هیچ وجه خطا نبود. ضمن اینکه گل فولاد نیز با خطای مهاجم این تیم بر روی رحمان احمدی همراه شد که این صحنه را هم خطا اعلام نکرد.

*اگر یک اشتباه به سود سپاهان بود حرف‌هایم را پس می‌گیرم

وی تصریح کرد: عادت کرده‌ایم که همواره گفته‌اند اشتباهات داوری سهوی است ولی تا کی و کجا این اشتباهات علیه ما ادامه دارد؟ بازی‌های ما را مشاهده و بازبینی کنند و اگر یک اشتباه تاثیرگذار داوری به نفع سپاهان در آن پیدا کردند من حرف‌هایم را پس می‌گیرم.

*استیماچ هم از رفتار داوران شوکه شده است

خوروش گفت: نمی‌دانیم جواب هواداران را چطور بدهیم ضمن اینکه استیماچ هم از رفتار داوران شوکه شده است. گویا عده‌ای قهرمانی‌های سپاهان را برنمی‌تابند و شاید دلیل اصلی این ناداوری‌ها همین باشد چراکه دست کم تا به حال ۱۰ امتیاز را با اشتباهات داوری از ما گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.