هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: اگر حرف از قهرمانی می‌زنیم باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم. با حرف زدن چیزی به دست نمی‌آید و باید بهترین تمرینات را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید ابراهیمی در نشست خبری محل تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: باید به تیم استقلال اهواز تبریک بگویم که با بازیکنان جویای نام بازی خوبی انجام دادند. برای ما نباید توجیهی باشد که نتوانستیم ۳ امتیاز بگیریم. این تیم پایین جدول است و نتوانستیم ببریم.

وی افزود: امیدوارم این بازی تجربه‌ای برای دیدارهای آینده باشد تا ۳ امتیاز این بازی را جبران کنیم. همه بازیکنان سعی و تلاش‌شان را به کار برده‌اند اما تیم حریف خوب و بسته بازی کرد و نتوانستیم موقعیت خلق کنیم. امیدوارم در آینده نتایج لازم را بگیریم و به آن چیزی که حق‌مان است، برسیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در واکنش به این موضوع که برخی‌ها اعتقاد دارند که استقلال مثل پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند، گفت: ما خودمان را با هیچ تیمی مقایسه نمی‌کنیم و کار خودمان را می‌کنیم. در هر بازی سعی کرده‌ایم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. فکر کنم بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داریم و اگر این‌طور نبود، می‌توانستیم بگوییم مشکل داریم و کم گل می‌زنیم. تلاش همه این است که هر بازی بهتر بازی کنیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. ما بهترین خط حمله لیگ را داریم و سعی می‌کنیم بهتر از این باشیم.

ابراهیمی ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم که کمبودی نداریم اما بزرگترین مشکل ما در نیم‌فصل دوم آغاز شد. مانند نیم فصل اول آن طور که باید و شاید در تعطیلات تمرین نکردیم و تمرکز نداشتیم. اگر حرف از قهرمانی می‌زنیم باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم. با حرف زدن چیزی به دست نمی‌آید و باید بهترین تمرینات را انجام دهیم. جای نگرانی بابت این موضوع داریم اما سعی می‌کنیم با تلاش بیشتر به نتایجی که می‌خواهیم برسیم.

وی در خصوص عدم جذب بازیکن در نیم‌فصل عنوان کرد: قرار بود هافبک به تیم اضافه شود اما باشگاه نتوانست بازیکنی جذب کند. تا اینجای کار هر کاری که از دست‌مان برمی‌آمد انجام دادیم و تیم به صدر جدول رفته و به فینال جام حذفی صعود کرده است. همچنان ما لیاقت حضور در صدر جدول را داریم و از نظر من تیم کمبود خاصی ندارد اما می‌توانستند بازیکنی جذب کنند که به تیم کمک کند، باید تلاش کنیم در نیم‌فصل دوم مانند نیم‌فصل اول خوب کار کنیم. بازی با استقلال اهواز تلنگری برای بازی‌های بعد ما شد تا دیگر چنین اشتباهی نکنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه به نظر می‌رسد استقلال مانند فصل پیش در هفته‌های پایانی به مشکل بخورد، گفت: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد، چون کادر فنی باتجربه‌ای مانند پرویز مظلومی داریم، تیم ما با لیاقت است و همه توانمند هستند. با تلاش بچه‌ها و کادرفنی می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم. امیدوارم در آینده نتایجی که در خور شأن استقلال است را کسب کنیم.

ابراهیمی در خصوص درگیری‌اش با جابر انصاری پس از گل تساوی استقلال اهواز تصریح کرد: اسم آن را نمی‌توان درگیری گذاشت،.ما دوست هستیم و مشکلی نداریم. رفاقت ما آنقدر زیاد است که با یک حرف از بین نمی‌رود. در جریان بازی فشار زیادی وجود دارد و ممکن است لحن صحبت‌ها تند باشد. در آن لحظه به جابر گفتم که چرا پاسخ توپ دوم مرا نداد تا موقعیت ایجاد کنیم. این مسائل تمام شد و چیزی نبود که بخواهیم لطمه بخوریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند قهرمان لیگ شود، عنوان کرد: صد درصد، ما مدعی اول قهرمانی هستیم. ما لیاقت قهرمانی داریم چرا که ۱۸ هفته است در بالای جدول قرار داریم، تیم‌های بزرگی مانند فولاد خوزستان، نفت تهران و تراکتورسازی در جام حذفی شکست دادیم و این توانایی را داشته‌ایم که تا این مرحله بالا آمده‌ایم.

هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه داد: ما به لحاظ مهره، کادر فنی و مدیریت مشکل خاصی نداریم، سال‌های قبل مشکلات خاص خودش را داشته و از اکنون نمی‌توان برای پایان فصل پیش‌بینی کرد. هوادار دوست دارد تیمش موفق باشد و ما همه از جان و دل می‌گذریم که استقلال نتایج خوبی بگیرد.

ابراهیمی با اشاره به اعتراض هواداران استقلال در دیدار مقابل استقلال اهواز گفت: نمی‌دانم اسم آن را گلایه می‌گذارند یا خواهش، اما از هواداران می‌خواهم تا تیم‌شان را حمایت کنند. هوادار می‌گوید از تیم حمایت می‌کنیم اما استقلال نتیجه نمی‌گیرد. در صورتی که هوادار در هر شرایطی باید از تیمش حمایت کند. اتفاقی نیفتاده است که بگوییم تیم هشتم جدول شده است، چرا با یک برد همه به‌به و چه‌چه می‌گویند و فلان بازیکن را به عنوان بهترین معرفی می‌کنند اما با یک شکست به صفحات مجازی بازیکنان رفته و ناسزا می‌گویند. به شخصه به من چیزی نگفتند اما ما یک خانواده هستیم و دوست ندارم به خانواده توهین شود. بازیکنی که ۱۰،۱۱ سال است در استقلال حضور دارد، خاک این تیم را خورده و همه چیز را می‌داند اما بازیکنی که یک سال است به استقلال اضافه شده دوست دارد از او حمایت شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال می‌خواهم که از تیم‌شان حمایت کنند، به آنها قول می‌دهم که همه بازیکنان برای موفقیت تیم‌شان همه تلاش‌شان را به کار می‌برند و می‌خواهند که آنها را خوشحال کنند. بنابراین تاکید می‌کنم که بیشتر از گذشته به ورزشگاه بیایند و از استقلال حمایت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.