مدیرورزشی باشگاه بارسلونا تأکید کرد که مهاجم برزیلی این تیم از وضعیتش در نیوکمپ راضی است و کاتالان‌ها نیز حامی‌اش هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یک روز پس از رخ دادن یک ماجرای جنجالی جدید برای نیمار که در آن پدرش با خبرنگاران به خاطر جوسازی درباره آینده مهاجم بارسلونا درگیر شد، روبرت فرناندس، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا ابراز اطمینان کرد که کاتالان‌ها می‌توانند به نتیجه گرفتن از از مذاکرات خود با نیمار برای تمدید قرارداد این بازیکن برزیلی امیدوار باشند.

آینده نیمار و رفتن او از بارسلونا در پایان فصل برای پیوستن به یکی از تیم‌های مطرح اروپا از جمله رئال‌‌‌مادرید، سوژه‌ای داغ برای شایعه‌پراکنانی بوده است که مهاجم بارسا و پدر او را به ستوه آورده است. پدر نیمار هفته گذشته پس از جشن تولد ۲۴ سالگی فرزندش با خبرنگاری که از او درباره آینده پسرش سؤالی پرسید درگیر لفظی پیدا و او را با لفظ «چندش» خطاب کرد.

با وجود متشنج‌تر شدن اوضاع نیمار، فرناندس تأکید کرد که این بازیکن برزیلی از وضعیتش در نیوکمپ راضی است و قراردادش هم تمدید خواهد شد.

مدیرورزشی باشگاه بارسونا به نشریه مارکا گفت: نیمار و تیم مدیریت او بسیار راضی و درباره آینده آسوده‌خاطر هستند. باشگاه حامی نیمار است. از این اتفاق ممکن است برای هرکسی رخ دهد اما نباید به آنها زیاد توجه کرد. مهمترین چیز این است که نیمار از وضعیتش راضی است و ما می‌توانیم نشانه‌های رضایت را در تمام بازی‌هایی که او انجام می‌دهد ببینیم.

فرناندس درباره پیروزی سخت روز گذشته (یکشنبه) بارسلونا در خانه لوانته هم اظهار داشت: بازی سختی بود و نامساعد بودن شرایط جوی هم سخت‌ترش کرده بود. وزش باد بازیکنان را اذیت می‌کرد اما ما برابر تیمی که بسیار فشرده دفاع می‌کرد بازی خوبی ارائه کردیم و به نظرم از نتیجه‌ای که رقم خورد باید راضی باشیم. باید کار‌مان و بازی‌های خوبی که ارائه می‌کنیم ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.