سرمربی اینتر از توقف برابر هلاس ورونا خشمگین است.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، اینتر شروع بسیار خوبی در فصل جاری سری A داشت و توانست چند هفته در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد اما این تیم در هفته های اخیر امتیازات زیادی از دست داده تا جایی که در رده چهارم جدول رده بندی جای دارد و با صدر فاصله زیادی دارد.

اینتر در هفته بیست و چهارم با تساوی سه بر سه برابر هلاس ورونا متوقف شد و دو امتیاز حساس دیگر را هم از دست داد و این باعث خشم و ناراحتی سرمربی این تیم شده است.

روبرتو مانچینی بعد از بازی گفت: بازی را خوب شروع کردیم اما طولی نکشید که حریف به خود آمد و بازی بهتری را به نمایش گذاشت. با نتیجه سه بر یک از حریف خود عقب افتادیم اما خوشبختانه به بازی برگشتیم و دو گل دیگر به ثمر رساندیم تا بازی مساوی شود.

او ادامه داد: فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم پیروز بازی شویم. از اینکه به راحتی دروازه ما باز می شود، بسیار ناراحت و خشمگین هستم. نباید این‌گونه گل بخوریم اما از اینکه توانستیم بازی با دو گل عقب افتادگی را جبران کنیم، خوشحال هستم.

اینتر با توقف در این دیدار، ۴۵ امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی باقی ماند. این تیم در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم به مصاف فیورنتینا خواهد رفت که در جایگاه سوم جای دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.