پیروزی رئال مادرید و بارسلونا برابر حریفان‌شان در لالیگا از عنوان های اصلی از روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و سوم لالیگا یک شنبه پیگیری شد. رئال مادرید برابر گرانادا پیروز شد و بارسلونا لوانته را شکست داد.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی رئال مادرید اختصاص دارد. مادرید دو بر یک گرانادا را شکست داد. لوکا مودریچ ناجی این تیم بود و گل دوم را به ثمر رساند. کریم بنزما ۶ هفته پیاپی گلزنی کرده است. مارسلو مدافع این تیم از کتف آسیب دید و ممکن است بازی برابر رم در لیگ قهرمانان را از دست بدهد.

این نشریه به نتایج و دیدارهای هفته بیست و سوم لالیگا اشاره کرد. بارسلونا با دو گل لوانته را شکست داد. لوییس سوارس گلزنی کرد و با ۲۰ گل در صدر گلزنان لالیگا قرار گرفت. لوییس انریکه به عنوان سرمربی بارسلونا بیست و هشتمین بازی بدون شکست را پشت سر گذاشت و به رکورد پپ گواردیولا رسید. رئال بتیس با یک گل برابر والنسیا پیروز شد. دیدار تیم های سلتاویگو و سویا یک بر یک مساوی شد.آخرین بازی هفته را امشب اسپانیول و رئال سوسیداد برگزار می کنند.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی بارسلونا اختصاص دارد. انریکه صدمین بازی اش را به عنوان سرمربی بارسلونا به ثبت رساند.

این نشریه به تساوی تیم های چلسی و منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس اشاره کرد. این دیدار یک بر یک مساوی شد. دیگو کاستا مهاجم چلسی در وقت های اضافی بازی را به تساوی رساند.

این روزنامه به در آستانه اخراج قرار گرفتن گری نویل سرمربی والنسیا اشاره کرد.

آس

تیتر نخست این روزنامه به مودریچ اختصاص دارد. گلزنی او در دقیقه ۸۴ پیروزی را برای مادریدی ها به ارمغان آورد.

سخنان زین الدین زیدان و ساندووال از عناوین این نشریه است. سرمربی رئال مادرید گفت: مودریچ ما را نجات و سه امتیاز را به ما داد. باید شوت های بیشتری را به سمت دروازه بزند. سرمربی گرانادا اظهار کرد: مادرید شایسته پیروزی نبود. تساوی نتیجه عادلانه ای بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.