تیم ملی فوتسال ایران درحالی از روز چهارشنبه کارش را در جام ملت‌های آسیا آغاز می‌کند که آسیب‌دیدگی دروازه‌بان اصلی دغدغه بزرگ کادر فنی است. این تیم باید با ریسک بالایی مسابقات را شروع کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا از روز چهارشنبه این هفته به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران در اولین گام به مصاف تیم اردن خواهد رفت. ایران که در دوره گذشته این مسابقات و در ضربات پنالتی، قهرمانی را از دست داد، این دوره مصمم است تا با سرمربی ایرانی خود این عنوان را پس بگیرد و بتواند به دو دوره ناکامی در رسیدن به قهرمانی پایان بدهد.

بازیکنان تیم ایران که در راه آماده سازی جام ملت‌ها، دیدارهای مختلفی را در یک دوره چند ماهه با تیم‌های زیادی از جمله روسیه، ایتالیا، برزیل، کلمبیا، پاراگوئه و چین انجام داده بود، از نظر آمادگی جسمانی شرایط خوبی دارند و به نظر می‌رسد بدون مشکل خاصی تا مراحل نهایی پیش بروند.

دغدغه کادر فنی در حال حاضر وضعیت علیرضا صمیمی یکی از دو دروازه‌بان تیم ملی است. صمیمی که به خاطر آسیب دیدگی دستش، اردوی آخر تیم ملی را از دست داد، در نهایت و با درخواست سرمربی، در لیست نهایی تیم ملی قرار گرفت و عازم ازبکستان شد. این در شرایطی است که پزشکان امید زیادی به بهبودی صمیمی تا شروع مسابقات نداشتند.

صمیمی که در چند سال گذشته در کنار سپهر محمدی سهم زیادی در موفقیت‌های تیم ملی داشته است، احتمالا دیدارهای مرحله مقدماتی جام ملتها را از دست خواهد داد تا آسیب دیدگی‌اش کاملا برطرف شود ولی کادر فنی از یک سو نگران مدت زمان بهبودی صمیمی است و از سوی دیگر ممکن است مصدومیت محمدی در مرحله مقدماتی دست مربیان را در پست دروازه‌بانی بیشتر ببندد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.