سرمربی PSG به سختی کار شاگردانش برای کسب پیروزی در خانه مارسی اذعان داشت اگرچه تأکید کرد که پیروزی تیمش در این بازی غیرعادلانه نبوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌و‌پنجم لوشامپیونه فرانسه در دیدار موسوم به «لوکلاسیک» رقیب دیرینه‌اش مارسی را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد تا حاشیه امنیت خود در صدر جدول را به ۲۴ امتیاز افزایش دهد و شانسش برای کسب زودهنگام‌ترین قهرمانی تاریخ این باشگاه را افزایش دهد.

اختلاف زیاد PSG با موناکو رده‌دومی در فاصله ۱۳ هفته به پایان لیگ دسته اول فوتبال فرانسه بدان معناست که مردان بلان با ادامه دادن به پیروزی‌های متوالی‌شان می‌توانند در فاصله هفت هفته به پایان فصل قهرمانی‌شان را جشن بگیرند. این اتفاق حتی می‌تواند سریع‌تر هم رخ بدهد، اگر تعقیب‌کنندگان PSG در هفته‌های پیش رو امتیاز از دست بدهند.

بیست‌و‌دومین پیروزی این فصل پاریسی‌ها در لوشامپیونه اما در شرایطی متفاوت با پیروزی‌های قبلی این تیم رقم خورد که مارسی فشار زیادی به مردان بلان آورد و در مقاطعی از مسابقه بازی بهتری ارائه کرد.

لوران بلان از برد تیمش در بازی کلاسیک فوتبال فرانسه ابراز خرسندی کرد هرچند اذعان داشت که مردان او با اشتباهات‌شان کار خود را در این بازی سخت کرده‌اند.

او پس از درج نهمین برد متوالی در کارنامه تیمش در یک بازی سخت که آن را با گل‌های زلاتان ابراهیموویچ و دی‌ماریا برد، به شبکه کانال پلاس گفت: هواداران مارسی خواهند گفت که پیروزی در این بازی حق تیم آنها بود. مارسی تیم بسیار خوبی بود و در مجموع یک بازی بسیار خوب را شاهد بودیم اما ما هم سزاوار قبول شکست نبودیم. در نیمه دوم مارسی برای ما مشکلات فراوانی ساخت، اما در مجموع بازی خوبی را دیدیم.

بلان ادامه داد: این بازی یک برنده داشت و تقدیر ما بود که آن برنده‌ باشیم. تیم ما مرتکب اشتباهات فنی زیادی شد و موقعیت‌های را به هدر داد. در این بازی ما برای ارائه تاکتیک‌های همیشگی‌مان به اندازه کافی صبر و حوصله به خرج ندادیم. با این حال توانستیم سطح بازی‌مان را ارتقا دهیم و موقعیت‌های گلزنی بسازیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.