پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: زمان بزن زیرش و ارائه فوتبال مستقیم به پایان رسیده و با این سبک نمی‌توان به موفقیت رسید.

اصغر اعتباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تراکتورسازی گفت: نتایج تیم در هفته‌های اخیر واقعا ضعیف بوده است. شکست مقابل پدیده در شهرمان قابل قبول نیست و این به ضعف کادر فنی و کم‌لطفی برخی بازیکنان بازمی‌گردد.

وی افزود: ما مدیریت بحران هم نداریم. ما ابتدای فصل گفتیم که نیاز به برنامه‌ریزی اساسی و سه ساله داریم که کسی به حرفمان گوش نکرد.

پیشکسوت تراکتورسازی در رابطه با اینکه آیا کمیته فنی تاثیری در تصمیمات باشگاه دارد، تصریح کرد: من دو هفته پیش به مدیریت باشگاه اعلام کردم که نمی‌توانم دیگر با کمیته فنی همکاری کنم چراکه احساس می‌کردم به حرف‌هایمان گوش داده نمی‌شد و همچنین کار شخصی داشتم.

اعتباری در ادامه تاکید کرد: دلیل بد نتایج تراکتورسازی نوع فوتبال تیم است. زمان بزن زیرش تمام شده و دیگر این روش فوتبال جواب نمی‌دهد. من اعتقادی به بی‌تعصب بودن بازیکنان ندارم. شما باید به فوتبالیست یک چیز بدهید و یک چیز از او بخواهید. متاسفانه حملات ما و نوع دفاع کردن تیم سوری است. ما الان دو بازیکن خوب فولاد را به تبریز آوردیم اما نمی‌دانم چرا از یکی از آنها که جزو بهترین‌های ایران است در نیمه دوم استفاده شد.

وی در مورد نیمکت‌نشینی سروش رفیعی تاکید کرد: او جزو چند بازیکن خوب فوتبال ایران است. نمی‌دانم چرا روی نیمکت نشسته بود. شاید دلیل این مسئله اعتقاد سرمربی به بازی قدرتی است و اکثرا می‌خواهد از بازیکنان فیزیکی بهره ببرد. من این تفکر کادر فنی را خوب نمی‌بینم. با اوت و ارسال بلند نمی‌توان به گل رسید. شما اکنون به فوتبالی که به پرسپولیس و سپاهان ارائه می‌دهند نگاه کنید. آدم از آن لذت می‌برد.

پیشکسوت تراکتورسازی در رابطه با استقبال کم هواداران از بازی‌های تیمش خاطرنشان کرد: مردم ما درآمد زیادی ندارند و نمی‌توانند ساعت ۲ ظهر روز یکشنبه به ورزشگاه بیایند. ورزش زندگی را شیرین می‌کند اما زندگی نیست. به هر حال مردم برای کسب درآمد مشغول کار هستند و نمی‌توانند برای تماشای یک بازی از کارشان بزنند و به ورزشگاهی بروند که بین دو کوه قرار گرفته است. البته مدیریت و عملکرد بد تیم هم در این مورد بی‌تاثیر نیست. مدیریت مقبول مردم نیست و باید به حرف مردم هم گوش بدهند. ما متاسفانه در تیم‌مان نیروی بومی هم نداریم که این مسئله هم باعث ناراحتی هواداران است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.