سرمربی ناپولی قبل از دیدار حساس برابر یوونتوس تاکید کرد تیمش باید افتخار شهر ناپل باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، ناپولی در هفته بیست و چهارم سری A به مصاف کارپی رفت و موفق شد با تک گلی که گونسالو ایگواین به ثمر رساند، سه امتیاز بازی را به دست آورد تا همچنان با دو امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در صدر جدول رده بندی قرار داشته باشد.

مائوریسیو ساری بعد از بازی گفت: طبیعی است که از پیروزی خوشحال هستم. در این دیدار هم به آنچه که می خواستیم دست یافتیم و سه امتیاز را به دست آوردیم. چند فرصت خوب گلزنی داشتیم و خوشحالم که تلاش ما جواب داد. این پیروزی‌های پیاپی باعث می شود با اعتماد به نفس زیادی به میدان برویم.

در حساس ترین بازی هفته بیست و پنجم سری A، هفته آینده ناپولی در ورزشگاه خانگی یوونتوس به میدان خواهد رفت و پیروزی در آن دیدار، سهم بسزایی در کسب عنوان قهرمانی خواهد شد.

سرمربی ناپولی درباره این بازی حساس گفت: احساس آرامش می کنم و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا افتخار شهر باشیم و بتوانیم از این دیدار هم سربلند بیرون بیاییم. به هر حال این یک واقعیت است که بازی سختی پیش رو داریم اما دلیلی ندارد نگران شویم و با همان سبک همیشگی خود برابر یووه بازی خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.