سرمربی تیم فوتبال میلان از ترجیح داده شدن همتای ایتالیایی‌اش در ناپولی به او ناراحت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سینیشا میهایلوویچ، سرمربی روسونری از رویکرد خبرنگاران ایتالیایی که مصاحبه او را به خاطر گفت‌و‌گو با مائوریتسیو ساری، سرمربی ناپولی به تعویق انداختند، ناراحت شد.

روز گذشته (یکشنبه) پنج بازی همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در هفته بیست‌و‌چهارم سری A برگزار شد که بازی میلان برابر اودینزه هم جزو آنها بود. این بازی که با تساوی یک - یک همراه بود، زودتر از بازی دیگر خاتمه یافت، اما سینیشا میهایلوویچ برای مصاحبه کردن با خبرنگاران مجبور شد مدتی منتظر بماند، چون گفته شده بود که پخش مصاحبه همتایان او در ناپولی و یوونتوس در اولویت است. این موضوع به سرمربی صرب روسونری برخورد و نارضایتی‌اش از این اتفاق را هم صریحاً ابراز کرد.

میهایلوویچ به سایت کالچوناپولی ۲۴، گفت: من بیشتر از ۱۰ دقیقه است که اینجا منتظرم. این بی‌احترامی است. من قبل از بازیکنان ناپولی و یوونتوس پشت میکروفن آمدم. پس این ساری است که می‌بایست منتظر می‌ماند، اما شما می‌خواهید که او اول صحبت کند؟ من قبل از او اینجا بودم.

میهایلوویچ ادامه داد: شما خبرنگاران می‌توانید از این کارها انجام دهید. اگر ترجیح می‌دهید که ساری اول صحبت کند، مشکلی نیست، اول با او مصاحبه بگیرید. من هم می‌توانم منتظر بمانم و با گوش کردن به حرف‌های سایرین اوقات خوبی داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.