سرمربی آبی‌پوشان شهر ناپل تأکید کرد که تیمش با آمادگی کامل به خانه نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود در جدول رده‌بندی سری A می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ناپولی روز گذشته (یکشنبه) به زحمت و با یک گل از روی نقطه پنالتی میهمانش کارپی را شکست داد تا همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی سری A بماند. بازی بعدی ناپولی اما بازی به مراتب سخت‌تری است، چون در خانه یوونتوسی است که در فاصله دو امتیازی آبی‌پوشان شهر ناپل قرار دارد و با بردن آن بازی می‌تواند صدر جدول را از چنگ شاگردان مائوریتسیو ساری درآورد.

ناپولی در فاصله یک هفته به مهمترین بازی فصلش که می‌تواند به صدرنشینی این تیم پایان دهد، یک نمایش ضعیف را برابر کارپی ارائه کرد که شانس این تیم را برای کسب پیروزی در خانه بانوی‌پیر کمرنگ جلوه داد.

ساری البته درباره عملکرد بازیکنانش برابر کارپی نظر دیگری داشت: «کارپی از نظر فیزیکی و روانی در شرایط خوبی قرار داشت. مشخص بود که این بازی برای ما بازی سختی خواهد بود. در نیمه اول بازی یک پنالتی محرز شکل گرفت و سپس کایخون یک گل سالم به ثمر رساند که هیچ کدام از آنها درست تشخیص داده نشد. در عملکرد تیم داوری اشتباهاتی صورت گرفت، اما نگذاشتیم که این اتفاق روی تمرکز ما تأثیر بگذارد. کارپی از لحاظ عمقی که بازی هجومی‌اش دارد، بهترین تیم سری A است. بازیکنان ما در خنثی کردن توانایی‌های بازیکنان حریف خوب کار کردند. همه چیز خوب است و ما از فردا به بازی برابر یوونتوس فکر می‌کنیم».

ساری ادامه داد: ما با این هدف به خانه یوونتوس می‌رویم که بازی خودمان را ارائه کنیم و باعث افتخار هواداران‌مان شویم. خوش‌شانس هستیم که اعضای کادر فنی‌مان همگی فوق‌العاده هستند و این به بازیکنان کمک زیادی می‌کند. از نظر فیزیکی وضعیت تیم ما خوب است. هفته آینده من برای بازیکنان سخنرانی طولانی نخواهم کرد. می‌خواهم خودم را آرام و خونسرد نشان دهم تا بازیکنان هم آرام و با تمرکز کافی خودشان را برای بازی بعدی آماده کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.