پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز مشخص نیست در چه پُستی در باشگاه استقلال فعالیت کنم ولی از من خواسته‌اند نظرم را بدهم.

نصرالله عبداللهی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه آیا به وی برای حضور در باشگاه استقلال و پست مشاور اجرایی پیشنهاد شده یا خیر؟ گفت:صحبت‌هایی انجام دادیم ولی هنوز خبری نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که قرار است چه سمتی در استقلال بگیرد، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و به من هم نگفته‌اند. باید طی روزهای آینده در این مورد با مسئولان باشگاه صحبت کنم.

عبداللهی با تاکید بر اینکه با افشارزاده صحبت کرده است، تصریح کرد: البته من باید نظرم را بدهم که در استقلال در چه سمتی فعالیت کنم. هنوز تصمیم‌گیری نهایی صورت نگرفته ولی باید ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص نتایج این فصل آبی‌پوشان تاکید کرد: در نیم‌فصل اول تیم در صدر جدول بود و مشکلی نداشت اما در نیم‌فصل دوم استقلال آنطور که باید و شاید نتوانست نتیجه بگیرد. هرچند اکثر تیم‌های مدعی خوب نتیجه نگرفتند. باید منتظر بمانیم تا روزهای آینده تکلیف همه چیز روشن شود و ببینیم استقلال چه روندی خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.