سرمربی آرسنال بعد از پیروزی برابر بورنموث به دیدار هفته بعد با لسترسیتی اشاره کرد و به شاگردانش یک پیام مهم داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، آرسنال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس کار راحتی پیش رو داشت. در حالی که مدعیان کسب عنوان قهرمانی بازی های سختی پیش رو داشتند، این تیم به مصاف بورنموث رفت و به راحتی توانست به پیروزی برسد تا به رده سوم جدول رده بندی بر گردد.

آرسن ونگر از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی است. او در نشست خبری گفت: بسیار خوشحالم که موفق شدیم سه امتیاز این بازی حساس را به دست آوریم. در چند دیدار اخیر، عملکرد خوبی نداشتیم و امتیازات زیادی را از دست دادیم اما در این دیدار با بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم، سه امتیاز را به دست آوردیم.

او ادامه داد: باید به پیروزی می رسیدیم. دیگر فرصت اشتباه و از دست دادن امتیازات را نداریم. باید تلاش کنیم تا فاصله خود را با صدر جدول رده بندی کم کنیم. این پیروزی، اعتماد به نفس و روحیه را به آرسنال برگرداند. امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشیم.

آرسنال در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، یکشنبه هفته آینده به مصاف لسترسیتی صدرنشین می رود. ونگر قبل از این دیدار حساس یک پیام برای بازیکنان تیمش داشت.

او گفت: برابر هواداران خود با لسترسیتی صدرنشین بازی می کنیم. پیروزی در این دیدار برای ما ضروری است. چاره ای جز پیروزی و کسب سه امتیاز نداریم. اگر می خواهیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم، باید در این دیدار به پیروزی برسیم. به خوبی می دانیم بازی راحتی پیش رو نداریم اما باید تاکید کنم کاملا آماده این دیدار هستیم.

آرسن ونگر ادامه داد: پیروز این دیدار تاثیر زیادی در کسب عنوان قهرمانی خواهد داشت. تنها چیزی که اکنون می توانم بگویم این است که بازی بزرگی در انتظارمان است. تماشاگران از بازی های بزرگی که در پیش است، لذت خواهند برد و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا سه امتیاز این بازی بزرگ را کسب کنیم.

لسترسیتی با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد. آرسنال هم با ۴۸ امتیاز در جایگاه دوم است و همین باعث شده تا این بازی بسیار حساس باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.