سرمربی هلندی شیاطین سرخ به خبرنگاری که از او سؤالی تکراری درباره آینده‌اش و احتمال برکناری‌ او برای ورود ژوزه مورینیو به اولدتراوفورد پرسید، پاسخ جالبی داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس در شرایطی به تساوی یک - یک در خانه چلسی رضایت داد که تا دقیقه ۸۵ از میزبانش جلو بود. این نتیجه سبب شد که گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال برکناری لوئیز فن‌خال از سرمربیگری من‌یونایتد در پایان فصل از سر گرفته شود و این در حالی است که خبرهایی درباره احتمال روی کار آمدن ژوزه مورینیو به عنوان جانشین فن‌خال شنیده می‌شود. این سوژه در چند وقت اخیر سوهان روح فن‌خال بوده است و به همین دلیل شب گذشته زمانی که یک خبرنگار از او درباره این موضوع سؤالی پرسید، سرمربی ۶۴ ساله شیاطین سرخ از کوره در رفت.

فن‌خال گفت: چرا باشگاه هر بار باید این خبر را تکذیب کند، زمانی که شما خبرنگاران کار خودتان را می‌کنید و داستان می‌سازید؟ تو نه با اد وودوارد (مدیر اجرایی) و نه با گلیزرها (مالکان باشگاه) صحبت نکرده‌ای. شاید من هم بتوانم بگویم که تو همین فردا اخراج می‌شوی، اسمت چیست؟ شاید من کسی باشم که خبر اخراجت را اعلام می‌کند. هرچه دلت می‌خواهد بنویس. شاید تو سال‌های اول مربیگری سرالکس فرگوسن را هم به یاد داشته باشی. شاید بتوانی آمارها را تشخیص بدهی.

فن‌خال ادامه داد: دلیل ناراحتی من این است که فاصله میان ما و صدر جدول کمتر نمی‌شود. شما می‌توانید اسمش را بدشانسی بگذارید، اما این اولین باری نیست که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. داستان بازی‌مان برابر نیوکاسل هم همین بود. این سومین بار متوالی است که داریم درباره این موضوع صحبت می‌کنیم. امیدوارم این هفته من از حمایت رسانه‌ها هم بهره‌مند شوم.

فن‌خال سپس به ارزیابی عملکرد تیمش برابر چلسی اشاره داشت و گفت: این وضعیت واقعاً حوصله‌مان را سر می‌برد، اما من آن را دلیلی برای مأیوس شدن نمی‌دانم. ما تا ۱۵ دقیقه پایانی بازی خوب کار می‌کردیم، اما گلی که چلسی زد واقعاً ناراحت‌کننده بود، به خصوص که سر خوردن پای دلی بلیند در رقم خوردن این گل تأثیرگذار بود. بازی کردن در خانه چلسی کار آسانی نیست، چون سطح عملکرد انفرادی بازیکنان این تیم بالاست. با این حال این بار نتیجه بهتری نسبت به بازی سال گذشته رقم خورد، همان دیداری که ما باز هم بهتر بازی می‌کردیم، اما یک بر صفر باختیم. حالا نتیجه یک - یک مساوی شده است پس ما یک پله پیشرفت کرده‌ایم.

فن‌خال در پایان گلایه‌ای از داور بازی مایکل اولیور داشت و نیز به تمجید از عملکرد دروازه‌بان تیمش داوید دخه‌آ پرداخت.

او عنوان کرد: زمانی که او در سوت خود دمید تا پایان بازی را اعلام کند، ما در حال ضدحمله بودیم. نیمه اول هم در چنین شرایطی به پایان رسید. پس او دو بار علیه من‌یونایتد سوت زد که این به نظر من ناعادلانه بود. وقتی شما به عنوان داور به تیمی اجازه می‌دهید در آخرین دقیقه ضربه کرنرش را بزند باید به تیمی دیگر که ضدحمله‌ای را آغاز کرده است هم مهلت بدهید. داوید دخه‌آ هم در این بازی عملکردی تحسین‌برانگیز داشت، چون واکنش‌هایی داشت که ما را از دریافت گل‌هایی حتمی نجات داد. واکنش‌های او عالی بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.