سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان می‌گوید این تیم با حضور بازیکنانی جوان توانسته عنوان قهرمانی لیگ را کسب کند.

مریم جهان‌نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: لیگ امسال نسبت به سال‌های قبل متفاوت بود. تا آخرین هفته لیگ مشخص نبود کدام تیم قهرمان است و آینده‌سازان تا ۳ هفته قبل از پایان لیگ در صدر جدول بود، از طرفی تیم‌های شهرداری بم و ملوان هم با شکست آینده‌سازان خودشان را در کورس قهرمانی نگه داشتند. این در حالی است که سال‌های قبل از اواسط فصل قهرمان مشخص می‌شد.

وی افزود: ما بازیکنان جوانی را جذب کردیم که هیچ تیمی از لیگ برتر حاضر نبود با آنها قرارداد ببندد در حالی که ما به آنها اعتماد کردیم و به این بازیکنان جوان میدان دادیم. چشم انداز ما این بود در ۳-۲ سال آینده بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. سال گذشته در جایگاه چهارم قرار گرفتیم و امسال توانستیم قهرمان شویم. تیم ما با ۵۹ گل زده بهترین خط حمله را داشت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان با اشاره به اینکه با وجود رقیبانی همچون ملوان و شهرداری بم کسب عنوان قهرمانی سخت بود، اظهار داشت: ما در طول لیگ ۴۴۶ جلسه تمرینی و بدنسازی داشتیم. سیرجان پتانسیل خوبی در فوتبال بانوان دارد و همیشه از این شهر در تیم‌های ملی رده‌های مختلف بازیکنانی حضور داشته‌اند.

جهان‌نجاتی در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد یک بازیکن پدیده از لیگ برتر انتخاب کنید کدام بازیکن را نام می‌برید، گفت: شبنم بهشت. او برای دومین بار در لیگ برتر شرکت می‌کرد و نقش زیادی در پیروزی‌های ما داشت.

مربی تیم ملی فوتبال دختران جوان همچنین درباره برگزاری لیگ، عنوان کرد: بر خلاف سال‌های گذشته به خاطر سرما و یا دلایل دیگر لیگ تعطیل نشد و مسابقات به طور منظم برگزار شد. حتی در هفته پایانی تیم‌ها را مجاب کردند که مقابل حریفانشان بازی کنند فکر می‌کنم این شرایط باعث شده بود تا داوران هم زیر ذره‌بین فدراسیون باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.