سرمربی کهکشانی‌ها پس از پیروزی خفیف تیمش برابر گرانادا گفت برای او نتیجه مهم است و اینکه رئال قرار نیست همه بازی‌هایش را با اختلاف زیاد ببرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زیدان در کنفرانس خبری پس از پیروزی ۲ بر یک رئال‌مادرید در خانه گرانادا، حساسیت‌هایی که روی عملکرد تیمش و پیروزی خفیف آن وجود داشت را کم اهمیت جلوه داد. رئال‌مادرید برخلاف پیروزی‌های قبلی‌اش با زیدان، در حالی ورزشگاه نوئوو لوس کارمنس را با سه امتیاز ترک کرد که تا دقیقه ۸۵ با میزبانش مساوی بود و به لطف گلی دیرهنگام از لوکا مودریچ بازی را برد.

زیدان گفت: من روی پیروزی تیمم و کسب سه امتیاز تمرکز دارم، چیزی که برای ما بسیار مهم است. باید اینگونه فکر کنیم که برابر تیمی خوب توانسته‌ایم نتیجه بگیریم. زمانی که ما میهمان تیمی هستیم در حضور هواداران آن بازی می‌کنیم. اینکه کار شما در بازی خارج از خانه سخت‌تر باشد، طبیعی است. باید برای نتیجه گرفتن در تمام بازی‌های‌مان بجنگیم و من خوشحالم که بازیکنانم چنین رویکردی دارند. نتیجه گرفتن در خانه گرانادا کار سختی است چون این تیم بازیکنان خوبی دارد که کار شما را سخت می‌کند. فوتبال همین است و قرار نیست که همه بازی‌های‌مان را به آسانی ببریم.

وی در تمجید از مودریچ عنوان کرد: او گلی فوق‌العاده به ثمر رساند که به ما روحیه و از آن مهم‌تر سه امتیاز داد. من از عملکرد مودریچ بسیار خوشحالم. او باید بیشتر از اینها شوت بزند. مودریچ می‌داند چگونه در تمام پست‌ها بازی کند، همینطور در پست شماره ۱۰. او در این بازی یک شوت استثنایی زد و من برایش خوشحالم. در هر مسابقه‌ای ممکن است یکسری مشکلات باشد. ما بدون هیچ مشکلی آماده سفر به رم هستیم (جهت بازی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا). تمام بازی‌ها سخت خواهند بود اما آماده‌ایم. عملکردمان در ۹۰ دقیقه بازی برابر گرانادا این موضوع را ثابت کرد.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در ادامه به تمجید از عملکرد هموطنش در خط حمله تیم، کریم بنزما پرداخت و اظهار داشت: از عملکرد تمام بازیکنانم راضی‌ام و به آنها افتخار می‌کنم، چه کریم چه سایر بازیکنان. برای یک بازیکن همه اتفاقات خوب یک شبه رخ نمی‌دهد. همه ما تا پایان راه سختی‌هایی را تجربه خواهیم کرد.

عملکرد و آرایش خط دفاعی رئال‌مادرید موضوع دیگری بود که زیزو به آن اشاره کرد و گفت: دانیلو بازی نکرد به خاطر اینکه مصدوم بود و نمی‌خواستیم با فرستادنش به میدان ریسک کنیم. کارواخال مشکلی ندارد اما او خسته شد. درباره آسیب دیدگی مارسلو مطمئن نیستیم. او از ناحیه کتف آسیب دیده است اما ما نمی‌دانیم.

زیدان در نهایت به آن دسته از نقاط ضعف تیمش که باید برطرف شوند اشاره کرد و گفت: باید در تمامی حوزه‌ها پیشرفت داشته باشیم چه در خط دفاع چه در حمله چون باید گل‌های بیشتری بزنیم. برابر گرانادا موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم و می‌دانیم که در این سطح باید از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را انجام دهیم تا در جریان بازی مضطرب نشویم. باید در تمام حوزه‌ها پیشرفت داشته باشیم و می‌‌خواهیم همین کار را هم انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.