هر چند باشگاه الأهلی بوناچیچ را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرده اما اکنون اعلام کرده که یوسف آدم به کار خود ادامه می دهد و فعلا با بوناچیچ قرارداد امضا نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت الکاس قطر، پیش از این باشگاه الأهلی قطر از انتخاب لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی جدید خود خبر داد و اعلام کرد که این مربی کروات جانشین کرانچار شده و به زودی کار خود را در این تیم قطری شروع خواهد کرد.

بوناچیچ وارد قطر شده بود و در آستانه عقد قرارداد با الأهلی بود، اما به یک باره سران این باشگاه تشکیل جلسه دادند و تصمیم گرفتند که در شرایط کنونی به بوناچیچ اعتماد نکنند و با این مربی کروات قرارداد امضا نکنند که این باعث تعجب رسانه های قطری شده است.

در جلسه هیات مدیره باشگاه الأهلی توافق براین شد که فعلا یوسف آدم که به عنوان جانشین موقت کرانچار انتخاب شد هدایت الأهلی را بر عهده بگیرد تا در صورت کسب نتایج خوب با او قرارداد امضا شود.

الأهلی در نخستین بازی که آدم هدایت این تیم را بر عهده داشت برابر السد به تساوی یک بر یک دست یافت. الأهلی در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشت و نشان داد که می تواند به روزهای اوج خود برگردد.

نائب رئیس باشگاه الأهلی تاکید کرد که زودی جلسه‌ای را با بوناچیچ تشکیل خواهد داد تا در این باره با او صحبت کند.

الأهلی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر عملکرد خوبی از خود نشان نداده و خطر سقوط به لیگ پایین تر را احساس می کند. این تیم قطری در هفته هجدهم به مصاف الخریطیات خواهد رفت و با پیروزی در این دیدار خانگی می تواند تا حدودی خود را از شرایط بحرانی خارج کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.