گلر اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: مردم چه گناهی کرده‌اند که باید ۹۰ دقیقه فوتبال بیمارگونه و کسل‌کننده را تماشا کنند.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص توقف استقلال مقابل هم‌نام اهوازی‌اش اظهار داشت: واقعا مردم ۹۰ دقیقه بی‌مورد وقت خود را تلف کردند. بازی بیمارگونه و کسل‌کننده‌ای بود. نمی‌دانم چه ارنجی بود که برای این بازی در نظر گرفته بودند و چه تعویض هایی که انجام دادند.

وی ادامه داد: مثل اینکه بازیکنان نمی‌خواست بازی کنند. در سطح بسیار پایینی بازی برگزار شد و حتی در لیگ دو و سه شاهد چنین بازی‌هایی نیستیم. مردم و هوادارن چه گناهی کردند که باید چنین بازی‌هایی را شاهد باشند.

گلر اسبق استقلال در مورد عملکرد وحید طالب‌لو یادآور شد: آنچنان خطری روی دروازه استقلال نیامد اما در مجموع طالب‌لو آماده نشان داد و سرحال بود. او می‌تواند در ادامه لیگ به استقلال کمک کند. گلی هم که استقلال دریافت کرد تقصیر او نبود چرا که بازیکن استقلال اهواز مابین ۴ مدافع استقلال ضربه سر زد. اما به هر حال دروازه‌بان تیم باید با مدافعان هماهنگ باشد.

رشیدی در مورد اینکه در دقایق پایانی طالب‌لو واکنشی را از خود نشان داد و ضربه ایستگاهی بازیکن استقلال را دفع کرد، گفت: آن توپ به گل تبدیل شده بود و من کامل آن صحنه را نگاه کردم و متوجه شدم که توپ کاملا از خط دروازه گذشت.

وی در مورد اینکه آیا می‌توان به تداوم صدرنشینی استقلال امیدوار بود یا خیر، خاطرنشان کرد: این بازی که واقعا ناامید کننده بود. البته استقلال در بازی‌های گذشته خوب می‌جنگید اما در این بازی بازیکنان بی‌حال بودند. پاس‌هایشان به هیچ عنوان به مقصد نمی‌رسید و اگر برای قهرمانی می‌خواهند بجنگند باید بهتر بازی کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )