تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مقصر باخت من هستم و این درست نیست که وقتی می بازیم علیه مدیرعامل شعار سر می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری بعداز بازی دو تیم تراکتورسازی و پدیده به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه یادگار امام گفت: امروز به هیچ وجه از موقعیت هایمان خوب استفاده نکردیم و برای همین نتیجه لازم را نگرفتیم.

وی با بیان اینکه امروز اصلا خوب نبودیم، گفت: باید مشکلاتمان را حل کنیم و همه باهم همدل باشند چراکه اگر همدل نباشیم موفق نخواهیم بود.

قلعه نویی با بیان اینکه امروز باید از کناره ها حمله می کردیم، افزود: وقتی پدیده تجمع کرده بود و بازیکن های ما را بسته است ما باید از کناره ها حمله می کردیم که همین پنالتی که گرفتیم از همین نفوذ از کناره ها بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین با اشاره به حواشی پیرامون تیمش گفت: برخی ها هستند که دنبال منافع خود هستند و دنبال آرامش تیم خود نیستند.

وی سپس اظهار داشت: به هر حال ما امروز نتیجه نگرفتیم و وقتی نتیجه نگیریم همه چیز ایراد پیدا می کند و ایراد گرفته می شود.

گفتنی است که دو تیم تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست تیم تراکتورسازی به پایان رسید.

این دیدار در هوای سرد تبریز و در حضور نزدیک به یک هزار تماشاگر برگزار شد که در پایان تیم پدیده موفق شد در بازی خارج از خانه تیم پرمهره تراکتورسازی را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

محسن یوسفی در دقیقه ۵۳ و فریبرز گرامی در دقیقه ۷۳ برای پدیده و محمد ایران پوریان در دقیقه ۶۶ برای تراکتورسازی گل زنی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.