کارشناس داوری کشورمان اعتقاد دارد که گل استقلال اهواز در بازی با استقلال تهران از سوی کمک داور دیده نشده چون امکان چنین امری وجود نداشت.

علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اتفاق مشکوک دقایق پایانی دیدار استقلال تهران و استقلال اهواز گفت: در آن صحنه ضربه ایستگاهی که توسط بازیکن استقلال اهواز زده شد گل بود اما هیچ کمک داوری در دنیا نمی‌توانست آن را تشخیص دهد. سرعت توپ بالا بود و کمک داور که در حال حرکت بود نتوانست خود را به خط عرضی برساند.

وی ادامه داد: فقط اگر پرچم کرنر کنار کمک داور، چشم داشت می‌توانست تشخیص دهد که توپ از خط رد شده است. ما هم در جریان بازی متوجه نشدیم و با تماشای صحنه آهسته پی به این موضوع بردیم.

خسروی عنوان کرد: در اینگونه موارد است که استفاده از توپ هوشمند به کار می‌آید. اتفاق امروز مشابه بازی انگلیس و آلمان در جام جهانی ۲۰۱۰ بود که توپ لمپارد از خط دروازه‌ عبور کرد اما کمک داور دقیقا در چنین زاویه‌ای بود و آن صحنه را ندید.

وی با اشاره به دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس و صحنه هند بازیکن پرسپولیس گفت: پنالتی ذوب‌‌آهن درست بود و کامیابی‌نیا به جای فوتبال، والیبالی کار کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.