هافبک استقلال اهواز گفت: پس از پایان مسابقه با ما تماس گرفتند و گفتند که توپی که در دقیقه ۹۰ به سمت دروازه استقلال زدید گل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عادل کلاه‌کج پس از تساوی تیمش مقابل استقلال گفت: همه دیدند که ما با همین جوانانمان در دو بازی اخیر مقابل ملوان و استقلال چگونه بازی کردیم و اگر تمرکز کامل داشتیم حتی سه امتیاز را هم می‌گرفتیم.

وی در مورد اینکه آیا توپ از خط دروازه استقلال رد شد یا خیر گفت: به ما زنگ زدند و گفتند که توپ گل شده است و فکر می‌کنم یک جورهایی هم توپ از خط رد شد و حتی میرزایی گزارشگر بازی هم گفته بود که توپ گل شده است. خود من هم که از زمین مسابقه نگاه کردم فکر می‌کنم طالب‌لو توپ را از درون دروازه بیرون آورد اما در هر صورت تشخیص داور این بود که این توپ را گل نگیرد.

کلاه‌کج در مورد شرایط مالی استقلال خوزستان گفت: از اول فصل هزار تومان هم نگرفتم و حتی این قضیه شامل حال جوانان تیم هم می‌شود با این حال هر موقع به میدان می‌آییم می‌گوییم حالا که تا اینجا آمده‌ایم پس فوتبال خوبی را بازی کنیم.

وی افزود: در فوتبال ایران کار نشد ندارد و اگر بگوییم می‌توانیم به طور حتم این اتفاق خواهد افتاد. همان طور که می‌توانستیم امروز هر سه امتیاز را کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.